obey-robots.txt
02 December 2016, 23:16
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Ook op 27-10-09 storing van Telfort Internet gehad ?
Ja Ja 73%[11 stemmen]
Nee Nee 13%[2 stemmen]
Weet niet Weet niet 13%[2 stemmen]
Totaal aantal stemmen : 15
 Onderwerp afdrukken

Storing internet

Gert-Jan
Vanmorgen om kwart over 8 PC aan, geen verbinding.

Snel ff meegelift op de laptop op de wifi van de buurman en gekeken bij Telfort:

27-10-2009 - Onderhoud ADSL (internet en vast bellen)
Op dinsdag 27-10-2009 vinden er tussen 04:00 en 08:00 uur onderhoudswerkzaamheden aan het ADSL-netwerk plaats. De internetverbinding kan tijdens de werkzaamheden enkele malen onderbroken worden. U kunt dan ook problemen ondervinden met vast bellen.

Onze excuses voor het eventuele ongemak,
Klantenservice internet

OK ... zal iets uitgelopen zijn denk je dan.
Eerst maar rustig ontbijten, douchen en aankleden dan, maar dan ... nog steeds geen internet.
Dan ook eerst nog maar boodschappen doen, bij terugkomst nog steeds geen internet Sad

Geprobeerd te bellen met de klantenserivice want dit is niet normaal, DSL is up maar geen IP-adres.
Na aanvang van het keuzemenu een mededeling dat er een storing is en dat er hinder ondervonden kan worden bij internetten en bellen kan ik verder met de worsteling door keuzemenu. Eenmaal op de juiste plaats krijg ik een melding dat Telfort probeert mij vandaag nog terug te bellen en dan wordt de verbinding verbroken.

Affijn, nu al bijna 4 uur 's middags, nog steeds geen internet, ook geen telefoontje van Telfort, hier wordt ik dus echt niet vrolijk van. Lees op NU.NL dat KPN ook vandaag te maken heeft gehad met een grote internetstoring maar dat deze omstreeks half 4 opgelost was.

Zouden deze 2 zaken dan met elkaar te maken hebben ?
Modem nog eens gereset maar nee hoor ... nog steeds geen verbinding, of ehh ... wel verbinding maar allemaal nulletjes bij het IP-adres.

Ter info, in mijn geval dus in Veenendaal.

Wie nog meer, en in welke plaats ?

Liberty
Jij bent niet de enigste, hier in Weert ook nog steeds nulletjes ipv een IP adres. Modem diversen keren herstart.
Onderhoud is een storing geworden.
Waarschijnlijk iets mis gegaan tijdens het onderhoud.
Sinds 29 april 2008 Telfort internet. Tevens voip telefonie via smsdiscount en verder heb ik nog KPN budget en voip nr. van budgetphone voor binnenkomende gesprekken. Dus 2 telefoonnummers voor buitenaf. Valt internet uit ben ik nog bereikbaar via de vaste lijn van KPN.
update: vanwege een verhuizing vanaf 29 mei 2009 geen KPN meer bel met VOIP via SMS discount. Inkomende gesprekken via een voip nr. van Budgetphone.

Franzki
Hij staat nu ook officieel op de website van Telfort:

27-10-2009 - Storing internet en vast bellen

Storing Internet en vast bellen

Als gevolg van een verstoring kunt u op dit moment hinder ondervinden met vast bellen en het bezoeken van internet pagina's.

Onze excuses voor het ongemak.

Klantenservice internet

PS: hier geen probleem postcodegebied 5212 en Telfort via KPN netwerk.
Gewijzigd door Franzki op 27 oktober 2009, 16:16

Gert-Jan
Liberty schreef:
Jij bent niet de enigste, hier in Weert ook nog steeds nulletjes ipv een IP adres. Modem diversen keren herstart.
Onderhoud is een storing geworden.
Waarschijnlijk iets mis gegaan tijdens het onderhoud.

Don't try to fix it if it ain't broken Shock

Gert-Jan
27-10-2009 - Storing internet en vast bellen

Storing Internet en vast bellen

Als gevolg van een verstoring kunt u op dit moment hinder ondervinden met vast bellen en het bezoeken van internet pagina's.

Onze excuses voor het ongemak.

Klantenservice internet

Hinder ondervinden ????
't werkt gewoon helemaal niet ...

thinkcow
Hier in postcodegebied 5521 zelfde euvel. Geen IP, dus ook geen internet en telefoon.
Helpdesk gebeld: "Er is wel een storing maar waar precies deze is en wanneer deze wordt opgelost kan ik niet zeggen." Frown

[Edit] Gelukkig heb ik voor noodgevallen een mobiele-stick en mijn mobile telefoon[/edit]
Gewijzigd door thinkcow op 27 oktober 2009, 16:27

Gert-Jan
thinkcow schreef:
--- knip ----
[Edit] Gelukkig heb ik voor noodgevallen een mobiele-stick en mijn mobile telefoon[/edit]

Ik wifi (XS4ALL)van de buurman :-)

thinkcow
Sad WIFI van de buurman heb ik nixx aan... die zit ook op Telfort en heeft zelfde probleem Wink

Gert-Jan
thinkcow schreef:
Sad WIFI van de buurman heb ik nixx aan... die zit ook op Telfort en heeft zelfde probleem Wink

Wij "lenen" wel eens wat van elkaars bandbreedte in geval van storing, best handig als je beide een verschillende provider hebt. Maar eerlijkheidsgetrouw moet ik dan toch zeggen dat ik vaker bij hem "leen" dan hij bij mij.

sam2009
hier in 1335 hetzelfde probleem...Rode lampje bij internet. Geen ip.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
storing Algemeen 3 20 april 2016, 14:55
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
Storing internet Papendrecht Storing 2 24 oktober 2015, 17:52
Storing TV tijdens onweer Storing 12 31 augustus 2015, 19:08
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:06:53
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv