obey-robots.txt
08 December 2016, 08:48
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

mijn mob. nummer afgesloten !!!!! ben heel boos op telfort

scania
Ben altijd een goede en tevreden klant geweest van telfort wij hebben 3 abbo. nu gaan wij over naar een andere provider .
ik had gehoopt dat dat ook goedwas gegaan maar dat ging met mijn nummer flink verkeerd .
op 11 september heeft t mobile een aanvraag gedaan voor overzetting van mijn nummer naar hun toe nummerbehoud .
op 12 october wordt ik afgesloten terwijl ik hier niks van af wist had op 9 oct . cont. gehad odat nummer behoud was afgewezen , oorzaak ze hadden op 12 september een grote storing en hier was wel mijn aanvraag van mijn nummer van opzeggen binnengekomen maar de aanvraag van nummerbehoud niet , ik werd afgesloten op 12 october , terwijl mij door dhr. tan van telfort werd aangegeven dat als tmobile vrijdag avond 9 aoct. de aanvraag zou doen dan zou mijn en de ander 2 nummer op 9 / 10 november overgaan.
nu dit was niet zo 12 oct. werd 1 nummer afgesloten , door onwil van telfort kreeg ik geen aansluiting mijn nummer was opgezegd en daar was alles klaar mee nou TELFORT met mij niet op 9 oct. zijn voor 3 nummer opnieuw de aanvragen ingede=iebd dus mijn afsluiting moet dan pas 9 november zijn.
Ik wil van telfort nu zien dat ik mijn nummer bij telfort die iedereen van mijn vrienden en werk weet bij t mobile in werking wordt gesteld .
Indien telfort dit niet gaat doen dan ga ik een klacht indienen via kassa voor mijn nummernehoud , je ken naar telfort niet bellen of er is wel een storing de 2 keer dat ik belde hadden ze ineens een computerstoring ze hadden net een nieuw systeem dit is niet mijn probleem ik hoop dat dit wordt opgelost.
voor mijn gegevens bekend bij telfort wilt weten voor comunicatie bij telfort graag mailen . IK BEN BOOS OP TELFORT /KPN

jan groen
Dit echt klote voor jouw. Ik hoop dat webcare er naar wil kijken voor jouw dan is er nog een kansje dat het goed gaat komen. Ik heb vergelijkbare problemen gehad. De helpdesk is echt zwaar knudde, die willen niks en die kunnen niks.. Webcare heeft eea voor mij opgelost. Het zou er uiteraard niet nodig moeten maar ja...
Heel veel sterkte ik hoop dat webcare je helpen wilt.

Succes

scania
Ik hoop dat webcare mij kan helpen ik heb mijn automaat machtiging al ingetrokken als de rekening komt trek ik mijn telefoonkosten a 30 c. per minuut die ik 3 keer gebeld heb er van af dan zullen ze wel bellen.

EdP
Scania, het intrekken van de automatische machtiging en eigenhandig bepalen hoeveel je aan abonnementskosten betaalt is een zeer onhandige zet. Je krijgt daardoor extra incassokosten en je zou zelfs een (zware) notering bij het BKR kunnen krijgen. Dat wil je niet.

Draai dit maar zo snel mogelijk weer terug en vraag op andere wijze een tegemoetkoming in de gemaakte kosten.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

scania
mijn abbo verloopt op 10 november . ik ben niet van plan om eigenhandig mijn abbo . geld te bepalen maar dat ze niet eigenhandig blijven afschrijven.
ik wil geholpen worden dat mijn nummernehoud blijft en niet steeds worden afgewimmpeld met nee kan niet meer u heeft opgezegd.
daar heb ik niks aan.
dhr. thane heeft mij verstaan gegeven dat alles op 10 november zou kunnen overgaan.
ik vind de service van telfort niet goed te lang wachten op een antwoord via 0900 nummer en dan geen goed antwoord omdat ze het niet weten en niks aan kunnen doen.

EdP
Dat bedoel ik. Het stopzetten van automatische incasso is al strijdig met de voorwaarden die je ondertekend hebt. Telefoonkosten aftrekken is wat ik bedoel met eigenhandig bepalen hoeveel je gaat betalen. Deze 2 dingen zijn in principe al genoeg voor uiteindelijk een BKR notering.

Doe geen domme dingen en wacht rustig de reactie van Webcare af. Met hen kun je misschien ook iets in de financiŽle sfeer afspreken.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

the unknown
IDD, zolang men een betalingsplicht heeft kan men niet zelf bepalen hoe het moet. Hiervoor kan je idd een mooie BKR registratie krijgen. Dat het niet zo is zoals het hoort is een ander verhaal.

Je zit al met hoofdpijn Smile neem aan dat je niet op meer hoofdpijn zit te wachten Smile

Beste is alles laten open(tenzij het om honderden euro's gaat) en wachten op een reactie van de Webcare Team.
Gewijzigd door the unknown op 24 oktober 2009, 13:41

Telfort webcareteam
Update:

@all

Inmiddels hebben wij het ongenoegen van gebruiker Scania weg kunnen nemen. Het nummer mag per direct worden uitgeporteerd.

Daphne
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privťberichten.

the unknown
@scania ,

zo zie je maar Smile dat je toch goed geholpen bent.

En er is nog tijd zat tot 10 november. veel succes!

scania
GrinCoolik ben door het care team goed geholpen mijn nummer werkt weer sinds gister middag .
ik hoop nu dat mijn abbo's snel kunnen worden overgezet zoals het care team beloofd.
ik ben tevreden over het resultaat , ga zo door het is de goede oplossing je moet het alleen weten.
webcare team bedankt.
namens martin
SCANIA.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mijn mob. nummer afgesloten !!!!! ben heel boos op telfort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:25:22
| hilka8508:36:48
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv