obey-robots.txt
02 December 2016, 23:15
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

nieuwe oplevering maar werkt niet

leo hendriks
hallo ik heb telfort bellen en internet aangevraagd hij is geactiveerd volgens mail van telfort
nu brand alleen powerlamp van modem meer niet .
vorige bewoners hadden wel alles los gegooid van ptt kabel blauwe die huis binnenkomt .
daar zit een rode zwarte oranje en bruine kabel in kan iemand mij zeggen hoe ik die aan moet sluiten in isra doosje

Franzki
Hmmm

Klinkt alsof je isra-punt gesloopt is... officieel mag je daar niet aankomen.

Snelste manier is om alle combinaties van twee aders even te proberen... dus 6 combinaties in totaal als ik het snel uitreken.

Wel steeds het modem even de tijd geven om te proberen in te trainen (duurt ongeveer 30 seconden).

leo hendriks
moet ik dan modem heletyd uitzetten of gewoon aan laten

Franzki
Je kunt het modem steeds tussentijds uitzetten als je aan het omzetten bent.

Als het aangesloten zit modem inschakelen en even wachten om te kijken of je dsl opkomt.

Jammer dat je geen analoge telefoon hebt, want dan kon je het zelfde trucje heel snel met een multimeter doen.

leo hendriks
ik heb alleen die 4 kleuren los meer heb ik niet zie geen paren zitten allen rood zwart oranje en bruin meer niet snap er niks van

Franzki
Ik bedoelde dat je zelf zou kunnen proberen met welke combinatie (uit de 4 draadjes) je een werkende verbinding kreeg.

Als je er zelf niet uit komt, zou ik een melding maken bij Telfort Support.

Zij kunnen je misschien telefonisch helpen met de kleurcoderingen. Anders kunnen ze een KPN-monteur aansturen die het bij jou aansluit.

Wat de vorige bewoners hebben gedaan (verwijderen isra-punt) is eigenlijk niet de bedoeling. Hier mag officieel alleen kpn aankomen.
Gewijzigd door Franzki op 24 oktober 2009, 16:18

leo hendriks
heb een mailtje naar telfort gestuurd hoop dat ik daar spoedig bericht op krijg .

the unknown
Als ik het goed begrijp hoort Telfort een Test en label monteur aan te sturen.als het signaal op beide dikaders niet aankomt. Maar het best is om gewoon naar de helpdesk te bellen , dan maken zij gelijk een ticket aan. Is zo gedaan Smile

leo hendriks
vandaag monteur langs geweest kon niks doen stond niks op de lijnen
hij heeft kpn gebeld en die komen morgen de boel controleren hoop dat ie het dan doet

arjanvh30
neem de blauwe en de rode draad die horen boven in op de varkens snuit !
de rest laat je zitten .
bij mij was dat ook zo dat het isra punt ""gesloopt "" was door vorige bewoners (hadden hele centrale boven.)
bij mij werkt het nu zit alleen te wachten op de vaste lijn !
als je er nu nog niet uit kom dan zal ik zeker een kpn nmonteur langs late komen .

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nieuwe oplevering maar werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
met mobiel naar eigen nummer bellen werkt niet Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 3 25 december 2014, 15:09
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:06:11
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv