obey-robots.txt
07 December 2016, 13:26
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Overstappen van Planet naar Telfort

lordshadow
Even een vraagje?

Ik wil gaan overstappen naar Telfort. Mijn contract loopt tot 28 mei. Is dat als ik opzegt dan dat ik tot 28 mei planet nog heb of wordt het dan eerder afgesloten??

Kan ik dan per 1 mei Telfort al hebben??Als ik dat heb aan gevraagd

erik1972
nee je heb dan tot 28-05-2008 nog planet
of je moet vragen als ze je eerder al willen verzetten
maar dan betaal je 2 abbos
ik kom ook van planet af af en ik ga 11- maart over

schagen
ik raad je het ten sterkste af, wat een bedrijf!

madfool
hallo

nou heb vandaag mijn planet opgezegd omdat ik per 24-3-08 overstap naar telfortWink
krijg ik een mail van planet dat mijn abbo word opgezegd per 21-3-08
gebeld met planet en dan word er gezegd dat ik helemaal niet moet opzeggen maar dat telfort dat moet doenShock
dus ik telfort weer gebeld en daar werd mij verteld dat het idd zo is dat hun dat moeten doen,maar nu vraag ik mij toch echt af of het nu wel goed komt Frown
wie heeft hier ook ervaringen mee?

Richard
Op de site van Telfort staat duidelijk te lezen dat je zelf voor het opzeggen van je vorige provider moet zorgen, daar staan ook voorbeeld brieven voor op de site van Telfort die je kunt downloaden.

Echter moet je er wel voor zorgen dat Planet (in jouw geval) er op de hoogte van is dat het niet om een normale opzegging gaat, maar om een MIGRATIE naar een andere provider. Anders doen ze een lijncancel en zit je 6 weken zonder internet.

Dus zelf even naar Planet bellen en opzeggen met de mededeling dat het om een migratie naar een andere provider gaat.
Zorg als het effe kan dat de datum dat Telfort je aansluit niet later is dan de datum dat Planet je abonnement beeindigt.

Het enige wat Telfort zelf moet doen, is contact opnemen met Planet om op de gewenste datum de lijn over te nemen.

madfool
hallo richard

bedankt voor de reactie ga ik morgen meteen regelen want 6 weken zonder kan natuurlijk nietSmile

gr madfool

Richard
Ik heb het voor mezelf vandaag ook nog even gechecked bij Orange.
Het is bij hun bekend dat mijn abonnement per 31 maart is opgezegd voor een migratie.
Maar wel moet Telfort zelf zorgen, dat ze -voor- 29 februari contact hebben opgenomen met Orange voor de overname.
Hopelijk lukt dat prima.

madfool
nou heb toch nog maar even gebeld met planet
en ja het had niet goedgekomen die vorige had mijn abbo beeindigd per 29-1-08 hahahaha.heb nu 1 van de kpn aan de lijn gehad en hij heeft het nu op overnemen gezet en heb op zijn advies de brief ook nog opgestuurd dus hoop dat dit nu goed komtGrin

Richard
Phoe... soms is dubbelchecken toch echt verstandig!Smile

lordshadow
Als je al de spullen al heb gekregen , pakket + brief hoelang duurt het voordat je het kan activeren ondanks dat je de datum ver vooruit heb geplantShockShock

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstappen van Planet naar Telfort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:27:26
| hilka8501:30:59
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv