obey-robots.txt
07 December 2016, 13:27
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken

Snelheid Telfort na overzetten van tiscali

ramrod
Hallo,

Sinds 15 januari ook overgezet van Tiscali naar Telfort .

Had een T6 abbo , de 16e januari aanvraag gedaan voor 20 Mb.

Sinds 26 janurai blijkbaar over gezet want de snelheid is een stuk hoger geworden .

Zyxel modem 2602H

Afstand centrale is 800 meter.

DownL = gemiddeld zo,n 15000 kb/s
Upl = gemiddeld zo,n 990 kb/s
Ping = 22 m/s

Test via Speedstest.net.

Is 15000kb/s nu 15Mb of moet je ander rekenen en is dit voor Telfort een redelijke snelheid of moet dit sneller kunnen .?

Wat kan ik er nog zelf aan doe voor dat ik Telfort benader ?

Gr WIllem

McBeukie
hoi Willem ik ben ook van t6 naar 20mb gegaan sinds 13jan als ik mijn router kijk dan traint hij ook in op ong 15 16 mb je kunt daar zelf niks aan doen. wat je wel kan doen is kijken naar de downstream in de modem 24db /13.8 is bijv je afstand tot de centrale.
Ik heb gewoon een mailtje gestuurd met de vraag of ze de modem kunnen intrainen op 20mb.

Gr Marco

ramrod
Dank voor je snelle antwoord,

Heb begrepen dat een mail sturen naar Telfort niet goed werkt ?

Heb jij al antwoord en is het al verbeterd ?

Hoe moet ik me dat intrainen voor stellen wat doet men dan , helpt het misschien om mn eigen modum te reseten?

Willem

Gman
Je mag niet klagen met 15Mb,
ik haal nog geen 10 Sad
waar blijft mijn telfort babe ?
Suggestie:
charlizetheron76sm
Grin

Sir Tycoon
Ik ga voor die 15MB en teken meteen!!Shock

Groeten
Sir Tycoon 2803WS

McBeukie
als je inlogt in je modem dan zie je bij de begin pagina rechts de intrain snelheid staan. anders moet je linksboven even op status klikken. Ik heb nog geen antwoord terug inderdaad. als je in het modem links maintenace kiest dan klik je verder op diagnostic je krijgt dan een nieuw sherm daar kies je weer dsl line en dan kies je weer dls line status dan krijg je een hele lijst cijfers en getallen kijk goed naar de regel (attenuation downstream: 24 db) dat getal ....db moet je delen door 13.8 dan weet je gelijk wat de echte afstand tussen jou en de centrale is .
dan weet je gelijk of je een goede snelheid hebt want hoe verder eg hoe minder snelheid. Want hoe kom jij aan je afstand??? Als ik het via de postcode test doe dan is het 700m maar het is 1730 meter in werkelijkheid. dus ik denk iid dat 15 16 mb niet slecht is.

grtz Marco

ramrod
Dank weer ,

misschien een "beetje dom" maar hoe kom ik in mn modem dan .....Frown

McBeukie
http://192.168.1.254/ intikken dan waarschijnlijk admin en admin intikken wachtwoord is denk ik nog 1234 heb jij dat zilvere modem?

ramrod
Ja het is dat zilveren modem , zal morgen eens kijken,

Puma
http://telfort.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=278

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid Telfort na overzetten van tiscali', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:28:26
| hilka8501:31:59
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv