obey-robots.txt
14 Juli 2014, 17:40
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Nieuw onderwerp Antwoord plaatsen
 Onderwerp afdrukken

Vind modem niet op het internetadres

Jacky
ik heb sinds kort internet van telfort de verbinding is perfect nu wil ik draadloos internet installeren en moet ik volgens de instalatiehandleiding op pagina 60 het internetadres adsl-modem of als dit niet werkt http://192,168.1.254 invullen en dan komt volgens pagina 61 het scherm bij afbeelding 3 maar die afbeelding komt niet ik krijg op die sites koppelingen naar verschillede sites maar niet het scherm voor verder te gaan op blz 61 ik heb een em4454-wireless usb adapter geinstaleerd kan mij iemand helpen bij voorbaat dank Jacky

the unknown
Mag ik je vragen welke type modem je hebt?

Jacky
P-2602HW-D1A

Jacky
sorry het is een ZyXEL

the unknown
Je hoeft geen sorry te zeggen Smile de meeste weten al genoeg als je zegt dat je een P-2602HW-D1A hebt.

Ik doe het altijd via de Advanced setup. Network --> Wireless lan
vinkje voor active en netwerknaam invullen en beveiliging erop zetten en dan apply. Via je draadloze usb stick kan je het netwerk opzoeken en zou het moeten werken.

Jacky
bedank voor de reactie hier moet ik even over nadenken hoe dat gaat en uitknobelen want ik ben maar een grote AMATEUR

Franzki
http://192,168.1.254 invullen en dan komt volgens pagina 61 het scherm bij afbeelding 3 maar die afbeelding komt niet

heb je het ingevuld met een komma tussen 192 en 168? Misschien een beetje flauw maar dit moet een punt zijn.

Zie ook:

Telfort handleiding
Gewijzigd door Franzki op 04 oktober 2009, 16:38

Telfort webcareteam
@Jacky,

U geeft aan dat u een wireless adapter heeft geinstalleerd. Brand het WLAN lampje op de modem? Bent u ook verbonden met uw wireless netwerk, dus niet van de buren? Werkt het wel als u uw pc bekabeld aansluit?

Wouter
Wij helpen u graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Jacky
klopt ik heb een punt ingevuld bij het zoeken nogmaals geprobeerd maar hetzelfde als vorige week

het lampje op mijn modem WLAN brand of flikkerd niet

Jacky
via de vaste aansluiting (de vaste kabel)heb ik gewoon internet en kan ik alles opzoeken

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoord plaatsen
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vind modem niet op het internetadres', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ongevraagd een nieuw modem Algemeen 4 09 april 2014, 22:17
Vaste nr via ADSL lijn doorschakelen lukt niet? Algemeen 1 21 februari 2014, 14:41
Eigen router achter modem: óf wifi óf televisie Eigen netwerk achter het Telfort modem 11 10 februari 2014, 12:22
Wifi werkt niet naar tv WiFi 2 07 februari 2014, 23:28
WIFI werkt niet na aanzetten WPS WiFi 3 24 januari 2014, 21:34
Goedemiddag bezoeker
Inloggen
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
SimOnly08:58:53
Richard 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogt zijn om een bericht te plaatsen.

28 september 2013, 21:19
analoge tv

10 augustus 2013, 20:21
Het is weer zo ver , de telefoonlijn ligt er weer eens uit.

12 juli 2013, 23:07
Boxing goh, dat valt tegen zeg

24 juni 2013, 17:22
1 dag tv/internet/bellen
gehad (11-6) tot op heden niks meer. Van kastje naar de muur gestuurd. Wel betalen maar oplossen ho maar.

03 mei 2013, 14:36
Sluit geen mobiel abonnement af!