obey-robots.txt
03 December 2016, 22:46
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

vastbellen

luca
Hallo

Sinds een paar maanden heb ik een probleem met vastbellen. Ik kan wel bellen, maar als ik gebeld wordt dan gaat de telefoon twee tot drie keer over en stopt ermee. De telefoon van diegene die mij belt blijft doorgaan met overgaan. Als ik snel genoeg ben en ik neem mijn telefoon op dan hoor ik snelle korte piepjes achterelkaar. Ik mijn modem P-2602H-D1A nagekeken en alles staat zoals het hoort.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Telfort webcareteam
@luca,

Het gesprek gaat na 3 signalen door naar de voicemail. U kunt via Mijn Telfort de voicemail uitschakelen, of ik kan het voor u doen. Als u liever wilt dat ik het voor u uitschakel, kunt u mij uw gegevens in een PB toezenden.

Wouter
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

luca
Bedankt voor de snelle reactie.

Ik heb natuurlijk mijn instellingen voor vast bellen nagekeken en de voicemail staat uit.

Telfort webcareteam
Heeft u dit probleem met alle inkomende gesprekken, of betreft het alleen een bepaald nummer? De piepjes zouden op een fax kunnen duiden.
Zou u mij per PB uw gegevens toe kunnen zenden, zodat ik het ook vanaf hier kan onderzoeken?

Wouter
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

luca
Ik heb het met alle inkomende gesprekken. Welke gegevens heeft u van mij nodig?

Telfort webcareteam
Graag zou ik uw postcode en huisnummer ontvangen.

Wouter

Telfort webcareteam
@luca,

Ik heb uw gegevens ontvangen en de lijn doorgemeten. Er lijkt een verstoring tussen uw modem en het ISRA punt te zitten. Zou u mij uw aansluiting kunnen beschrijven? Heeft u de modem overigens al eens gereset?

Wouter

luca
Ik heb vorige week nog mijn modem gereset.

Ik heb een basisstation en een extra handy

Voorts heb ik beneden een splitter gemonteerd met aansluiting naar basisstaion en kabel naar de 1e verdieping voor aansluiting met het modem middels een tweede splitter. Ik heb vastbellen reeds vanaf begin 2008 en het heeft tot een paar maanden geleden altijd gewerkt.
Gewijzigd door luca op 01 oktober 2009, 20:16

the unknown
Mag ik vragen waarom je 2 splitters gebruikt?

luca
Nou, voordat ik overging naar telfort had ik planet.nl en een monteur had destijds die aansluiting op die manier aangelegd. Dat heb ik dus zo gelaten.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vastbellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Parameters voor Instellingen Voip-account anders dan Telfort-VastBellen? Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 14 25 augustus 2010, 09:47
vastbellen Algemeen 3 29 juni 2010, 23:18
combinatie telfort vastbellen en antwoordapparaat; hoe werkt het? Algemeen 43 10 april 2010, 14:19
vastbellen Algemeen 9 08 januari 2010, 11:20
telfort vastbellen met avm fritzbox 7270 Algemeen 1 24 februari 2009, 22:44
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly05:46:02
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv