obey-robots.txt
03 December 2016, 22:45
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

T.a.v. Telfort Webcareteam: Vragenlijst van gefrustreerde klant

gefrustreerde-telfort-klant
Eindhoven 1-Oktober-2009

T.a.v.: Telfort webcareteam
(wat niet reageert op privé berichten en ik dus via dit forum moet benaderen.)

Geachte heer/mevrouw,

Omdat mailen naar de klantenservice van Telfort nog steeds niet mogelijk is, door een storing van o.a. Mijn Telfort die ook al bijna 1 week aan de gang is, doe ik het maar via dit forum.
Voordat ik mijn bericht begin wil ik u graag mededelen dat ik zéér gefrustreerd ben. Ik heb geprobeerd kalm en rustig dit bericht te typen en ik vind zelf dat mij dit nog goed gelukt is, als je kijkt hoe Telfort met z’n klanten om gaat.
Ik type dit bericht overigens voor de 3e keer. De 2 vorige keren was op de o zo geweldige en overzichtelijke website van Telfort die, zoals ik eerder verteld heb, nog steeds last heeft van een storing. Heb je eindelijk je verhaaltje getypt, druk je op verzenden krijg je dit:

“Beste klant,
wegens technisch onderhoud is het op dit moment niet mogelijk om gebruik te maken van deze dienst. Probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.”

Met als resultaat dat je hele verhaal foetsie is. Way to go !

Maar goed, ik heb de volgende vragen u, Telfort webcareteam:

- 1. Wanneer denkt u dat DE storing die momenteel aan de gang is _eindelijk_ opgelost zal zijn ? Deze week ? Volgende maand ?

- 2. Ik lees vandaag op Tweakers.net dat u de prijsverhoging van uw sim-only’s gaat terugdraaien. Geldt dit alleen voor nieuwe klanten of ook voor bestaande klanten ?
(Bron: http://tweakers.net/nieuws/62816/telfort-draait-prijsverhoging-terug.html)

- 3. Wanneer denkt u dat het eindelijk mogelijk zal zijn dat men realtime inzage kan hebben in zijn/haar bundel verbruik ? Vrijwel al uw concurrenten hebben deze mogelijkheid (KPN, Vodafone, Hi etc etc)

- 4. Kunt u mij duidelijk verschaffen over wanneer mijn bundeltegoed nu ingaat ? Is dat op einddatum van de oude factuur (welke ik niet kan inzien omdat Mijn Telfort dood is) ?

- 5. Wanneer wordt het weer mogelijk een SMS bundel van 300 smsjes (o.i.d.) te nemen ? 100 is te weinig en 1000 is absurd veel (goede marketing truc)

- 6. De “Chat met telfort” mogelijkheid op uw website is echt completely useless. Allereerst duurt het 10 minuten voordat een medewerker je te woord staat en daarna duurt het ook nog eens 10 minuten voordat je antwoord hebt op je vraag. Nou ja antwoord, deze raken meestal kant noch wal. En als je dan weer een vraag stelt (dus maar liefst 2 hele vragen in totaal) krijg je totaal geen antwoord meer. En zeg alsjeblieft dat het niet zo is, want het is WEL zo. Ik heb dit nu al 5x meegemaakt en statistisch gezien is de kans erg klein dat het normaal anders zou zijn

- 7. Ik zelf heb ook een Surf&Mail bundel. In de voorwaarden staat dat streaming audio/video niet is toegestaan. Valt youtube hier ook onder ? Zo ja, wat zijn de extra kosten voor het bekijken van youtube ?
Ik neem aan dat radio luisteren via internet hier wel onder valt ? Wat zijn ook hier de meerkosten van ?

- 8. Hoe monitort/controleert Telfort of een klant gebruik maakt van VOIP (of tethering, streaming audio/video) ? Is dit door te kijken naar het dataverbruik ? M.a.w. als men het dataverbruik binnen de perken houdt is het dan wel toegestaan ?

- 9. In uw voorwaarden staat ook dat u een FUP (Fair Use Policy) hanteert m.b.t. het datalimiet van uw internet bundel; Surf&Mail. Waar moet ik dan aan denken ? 50MB ? 250MB ? 1GB ?
Ik kan namelijk niet gerust internetten met de gedachte in m’n achterhoofd dat ik misschien wel eens over mijn datalimiet van mijn ‘onbeperkt’ mobiel internet bundel zou kunnen gaan en dan een leuke rekening gepresenteerd kan krijgen.

- 10. Klopt het dat ik buiten mijn sms/bel bundel een absurd hoog prehistorisch bedrag betaal van 0,25 cent per SMS en 25 cent per minuut ?

Afwachtend op uw reactie.

Hoogachtend,

Een gefrustreerde Telfort klant (die niet zomaar z’n privé gegevens op internet zet).

cosmo11
Het is een totale ramp dat hele Telfort, duur, hcaotische administratie en van een back up maken hebben ze ook nog nooit gehoord, anders hadden ze al deze problemen niet gehad, mijn verhaal is te lang om hier neer te zetten, een prive bericht wordt waarschijnlijk ook niet beantwoord, aan het einde van het contract snel weer terug naar onze oude provider, 8 jaar goed gegaan. Door de beloftes dat alles zo goedkoop was naar Telfort gegaan wel goedkoop is in dit geval duurkoop, de ne maal een goedkope rekening de maand erop een vreselijk dure rekening terwijl we dus altijd hetzelfde bellen. Er klopt geen ene hout van, ze vergeten rekeningen te sturen, schrijven dan ook niet automatisch af maar je wordt dan wel ineens geblokkeerd omdat je de rekening van een half jaar geleden niet betaald hebt en die hun dus ook niet afgeschreven hebben, en deblokkeren ho maar, gewoon één grote maffioso

cosmo11 schreef:
Door de beloftes dat alles zo goedkoop was naar Telfort gegaan wel goedkoop is in dit geval duurkoop, de ne maal een goedkope rekening de maand erop een vreselijk dure rekening terwijl we dus altijd hetzelfde bellen.

Herken ik, hier hetzelfde. Ben benieuwd wat Telfort hier zelf op te zeggen heeft... Toennet was het Telfort-webcareteam wel nog online en heeft 1 minuut nadat ik dit bericht heb gepost wel nog in een ander topic gereageerd maar dus niet in de mijne.
Op zich verwacht ik vrij snel een reactie, aangezien de mail klantenservice eruit ligt en de telefonische ook vrij weinig kan aangezien ze geen inzage hebben in facturen e.d. hebben ze geen fluit te doen

Telfort webcareteam
@gefrustreerde-telfort-klant,

Vervelend te horen dat uw contact met ons zo is gelopen. Om u verder te kunnen helpen, zouden wij graag uw gegevens (per PB ) ontvangen.
Wij willen u graag helpen met uw probleem, algemene uitspraken over Telfort vallen hier in principe niet onder.

Wouter
Gewijzigd door Telfort webcareteam op 01 oktober 2009, 15:58
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Telfort webcareteam schreef:

Vervelend te horen dat uw contact met ons zo is gelopen. Om u verder te kunnen helpen, zouden wij graag uw gegevens (per PB ) ontvangen.
Wij willen u graag helpen met uw probleem, algemene uitspraken over Telfort vallen hier in principe niet onder.

Wouter

Hartelijk dank voor uw reactie.

Welke gegevens wenst u te ontvangen ? Klantnummer, GSM Nummer en adres ? Klantnummer weet ik helaas niet omdat ik niet bij mijn facturen kan

... algemene uitspraken over Telfort vallen hier in principe niet onder....

Wat moet ik hieronder verstaan ? U begrijpt toch zeker dat ik enigszins gefrustreerd ben ?

Bij voorbaat dank

Telfort webcareteam

Ik zou graag het mobiele telefoonnummer wat u bij ons heeft ontvangen, om u verder van dienst te kunnen zijn.

Wouter
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Ik zou graag het mobiele telefoonnummer wat u bij ons heeft ontvangen, om u verder van dienst te kunnen zijn.

Wouter

Is verstuurd

Bij voorbaat dank.

Richard
@Cosmo11:
mijn verhaal is te lang om hier neer te zetten, een prive bericht wordt waarschijnlijk ook niet beantwoord, aan het einde van het contract snel weer terug naar onze oude provider

je kunt ook kort je verhaal doen en hulp vragen een heel verhaal is vaak niet nodig.
Daarnaast zou ik er wel aan denken om wat punten, komma's en vooral ook nieuwe regels en/of alinea's te gebruiken anders wordt het echt onleesbaar.

Als laatste het advies om dan geen topic te gaan stelen (zo noemen ze dat) maar gewoon even een eigen draadje starten met jouw vraag.
Zo blijft het ook duidelijk voor het webcareteam.

Als je er al van uit gaat dat vragen hier niet beantwoord zouden worden, ben je in elk geval niet op de juiste weg.
Proberen kost niks en de ervaring hier is dat het Webcareteam in elk geval minstens naar ieders probleem kijkt en dat probeert op te lossen.

Was dat niet het geval geweest dan waren ze hier ook niet lang als team gebleven.
Het helpt echt, maar zoals gezegd, start even je eigen nieuwe draadje, verklaar kort je probleem (met alinea's) en wacht even op reactie van het Webcareteam, dan komt het geheid wel goed.
Gewijzigd door Richard op 03 oktober 2009, 18:17
Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'T.a.v. Telfort Webcareteam: Vragenlijst van gefrustreerde klant', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly05:45:17
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv