obey-robots.txt
04 December 2016, 09:07
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Niet opgezegd, wel afgesloten, nu niets meer

lordhara
hallo
ik heb alice aangevraagd, ik had Telfort. Alice heeft nummerportering aangevraagd, dit is doro KPN geweigerd. Alice heeft NIET het abonnement van mij opgezegd, toch knikkert Telfort mijn verbinding er op 1 oktober uit en wil dit niet annuleren. Dus vanaf 1 okt geen internet meer geen telefoon meer alleen een dode lijn...
Alice heeft nogmaals geprobeerd...nummerportering staat nog in order bij Telfort dus nummer is niet over te nemen...
kortom..minstens 3 tot 4 weken geen internet in het meest gunstige geval..en een nieuw telefoonnummer...

conclusie: bij telfort zijn ze DOM en Knettergek en ook nog eens zeer asociaal...er is NIEMAND die mijn abonnement daar heeft opgezegd....ik niet, alice niet ....telfort zelf blijkbaar wel...

rukkers zijn het!
Gewijzigd door lordhara op 30 september 2009, 16:01

Telfort webcareteam
@lordhara,

Dit is vervelend om te horen, zou u mij uw gegevens per PB kunnen zenden? Ik wil graag voor u controleren wat de reden van de opzegging is.

Wouter
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

lordhara
Welke info wil je precies hebben? klantnummer? telefoonnummer?

Richard
Ja klantnummer, telefoonnummer en postcode met huisnummer.

Alleen jammer dat je dit hier pas een dag van tevoren schrijft, dan is het heel erg moeilijk om nog iets te regelen. Als je een paar dagen eerder was geweest... maarja, misschien heb je het forum nu pas ontdekt, en kon je niet eerder.
Gewijzigd door Richard op 30 september 2009, 17:32
Greetings, Richard.

the unknown
Dit gaat niet meer goedkomen, tenzij je heeel erg veel geluk hebt Smile

Maar zoals Richard zegt, Waarom kom je der nu mee aan?

Maar jah , why over naar Alice?

Niet tevreden over de snelheid? Een andere provider gebruikt dezelfde koperdraad. Alleen een andere Hvd. (hoofdverdeler) in de centrale maar meer zal het niet zijn.

Daarnaast migreren is altijd risicovol en brengt soms veel koppijn met zich mee.

lordhara
nee dat gaat inderdaad niet meer goedkomen.
ik reageer zo laat omdat ik van niets wist tot afgelopen maandag, ik had de brieven van alice enz. de brief van telfort kreeg ik gisteren. het is dus op het laatste moment geannuleerd bij alice door KPN. dat is me nu wel duidelijk. Telfort houdt tot vanavond 1200 mijn telefoonnummer bezet omdat ie nog in portering staat. Ik ga naar alice om het vaste IP de hogere gegarandeerde snelheid en omdat Telfort mij iedere keer op 4096mb afknijpt terwijl ik een prima koperdraad heb en altijd met gemak 14000 haalde met mijn 12mb verbinding. maar zij zetten het telkens ongevraag naar 4mb...en daar betaal ik dan weer 40 euri voor, terwijl ze gewoon een 4mb abo aanbieden. Das handig iemand 12 mb abo laten betalen en dan ongevraagd en zonder het te zeggen iedere keer de lijn naar 4mb zetten. Ik heb geen klapperende lijn enzo, gewoon altijd stabiel gehad totdat telfort begon te klieren met de snelheid...kastje muur verhaal...nu ik opgezegd heb INEENS weer 12 mbtjes.... :-P
tja....en bij alice 10 euro goedkoper, 16mb gegarandeerd, (met 20mb verbinding) en vast IP toestemming server enz. enz... en ja nu maakt het helemaal niet meer uit, ga morgen opnieuw aanvragen proberen.... helpdesk telfort=liegen en bedriegen....jammergenoeg,en als ze geen antwoord meer weten zeggen ze letterlijk: we wensen u een fijne dag meneer...tot 3 x toe!! echt waar. niet te geloven..

the unknown
Vreemd dat er nu ineens wel 12mbit geleverd wordt.

Telfort zal zeker met een loggings systeem werken. Elke keer wordt er een bijgehouden met de bevindingen van de werknemer.
Als je vaak gebeld hebt en vaak geklaagd heb komen daar negatieve dingen in te staan Smile de neiging tot ophangen wordt hoger voor degene die je aan de lijn hebt want het gaat steeds over hetzelfde probleem ect ect. veel werknemers hebben weinig ervaring en kunnen zich niet in de klant situatie neerzetten.

Daarnaast hebben veel Providers hun helpdesken uitbesteed aan andere callcenters. Men werkt dan via een ticket systeem wat traag is. Het is anders als je b.v. even naar een andere verdieping loopt om iets te regelen voor een klant. Hierbij kan men denken met niet doorkunnen verbinden.
Waarom niet?? doordat het callcenters zijn natuurlijk. Die hebben een bepaalde contract en het kostenplaatje natuurlijk Smile

It's always about the Benjamins Smile

Over het algemeen zijn de sla's van providers buiten de KPN altijd vertragend.

Maar goed daar is de prijs ook naar.
Gewijzigd door the unknown op 30 september 2009, 20:35

lordhara
tja..ik denk dat het kernwoord in dezen is: KPN...

Richard
Ik ben benieuwd, helaas had je de gegevens naar mij gestuurd i.p.v. naar het webcareteam en ik ben nu pas online. Maar ik heb ze voor je geforward naar hun.

Succes nogmaals.

Greetings, Richard.

Telfort webcareteam
@lordhara,

Uw lijn is opgeheven omdat Alice dit bij ons heeft aangegeven. Het betreft een overname, wat betekent dat het af- en aansluiten van het oude, respectievelijk nieuwe signaal tegelijkertijd plaats vindt.
Uw signaal is vanmorgen om kwart over 10 afgesloten, dus als u op dit moment nog geen signaal van Alice ontvangt zou ik u adviseren met Alice contact op te nemen.

Wouter
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Niet opgezegd, wel afgesloten, nu niets meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
met mobiel naar eigen nummer bellen werkt niet Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 3 25 december 2014, 15:09
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly10:04:34
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv