obey-robots.txt
09 December 2016, 16:24
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Nog maar kort bij Telfort en nu al problemen!!

Amargo2k9
Beste Telfort medewerkers!!

Voordat ik weer eens 30 euro ga uitgeven aan jullie belachelijke helpdesk, zal ik het hier eens proberen!!!

Ik heb sinds 2 maanden geleden een 20mb lijntje bij jullie aangevraagt en sindsdien heb ik niks anders dan problemen met de modem. Dit probleem is bij jullie bekend maar tot op heden doen jullie er nog vrij weinig aan dan alleen maar te zeggen tegen de klanten dat ze de modem moeten "intrainen" oftwel "uw downloadsnelheid verminderen". Deze problemen dateren zelfs uit 2008 (voor zover ik gekeken heb). Toch niet normaal kom op zeg!!

Ik heb mijn verbinding nu geknepen op 16000kb/s en nog valt deze uit. Het probleem ligt bij de draadloze Zyxel modems die namelijk om de havenklap crashen.
Ik heb al een aantal eurootjes verspilt aan de telefoon met een medewerker die mij heel leuk vertelde dat ze mij NETJES 20mb leveren (nagememeten) en dat ik zelf het probleem maar moet oplossen omdat het probleem in mijn netwerk ligt.

Er wordt inderdaad 20MB geleverd, maar er werd ook een MODEM geleverd die deze snelheid dus niet aankan!!
Ik betaal voor 20MB dus verwacht ik ook minimaal 17mb, niet dat ik mijn verbinding moet halveren om uiteindelijk een stabiele verbinding te hebben, want dan kan ik net zo goed naar een andere aanbieder gaan.

ik ben een Gamer en een ict'er. Ik heb verstand van computers en internet, jullie kunnen mij niks wijsmaken.

Kom eens met eerlijke antwoorden... Waarom is dit probleem nog niet opgelost? Waarom is er nog geen betere firmware? Waarom krijg ik geen andere modem?

Er zijn nou zoveel onderwerpen over dit probleem... Het is echt te gek voor woorden!!

Franzki
Beste Telfort medewerkers!!

Beste Amargo2k9,

Ik vrees dat je hier verkeerd zit. Dit is een Telfort gebruikersforum. Dus het heeft weinig zin om de forumleden aan te spreken met "Beste Telfort medewerkers!!".

Maar als je wat meer informatie post, zou het best kunnen zijn dat mensen bereid zijn om je te helpen of met je mee te denken.

Dit probleem is bij jullie bekend maar tot op heden doen jullie er nog vrij weinig aan dan alleen maar te zeggen tegen de klanten dat ze de modem moeten "intrainen" oftwel "uw downloadsnelheid verminderen". Deze problemen dateren zelfs uit 2008 (voor zover ik gekeken heb. Toch niet normaal kom op zeg!!

Ik begrijp niet wat je zegt... je zit 2 maanden bij Telfort en hebt al sinds 2008 problemen????
Inderdaad zijn er wel eens lijnen die niet stabiel zijn en dan wordt er een snelheidsprofiel toegepast. Maar dat is de enige oplossing als de kwaliteit van de lijn (KPN infrastructuur) niet goed genoeg is om de verbinding stabiel te houden zonder profiel.

Ik heb al een aantal eurootjes verspilt aan de telefoon met een medewerker die mij heel leuk vertelde dat ze mij NETJES 20mb leveren (nagememeten) en dat ik zelf het probleem maar moet oplossen omdat het probleem in mijn netwerk ligt.

Dit kan het inderdaad het geval zijn (maar hoeft niet). Zit het modem met een korte goede kabel direct op het isra-punt?

Er wordt inderdaad 20MB geleverd, maar er werd ook een MODEM geleverd die deze snelheid dus niet aankan!!

Het Zyxel modem kan gewoon 20Mbps aan, ik begrijp niet waar je je deze informatie vandaan hebt.

Ik betaal voor 20MB dus verwacht ik ook minimaal 17mb, niet dat ik mijn verbinding moet halveren om uiteindelijk een stabiele verbinding te hebben, want dan kan ik net zo goed naar een andere aanbieder gaan.

Je betaalt voor maximaal 20Mbps afhankelijk van de kwaliteit van de lijn en afstand tot de centrale. Als Telfort het niet kan leveren is de kans dat een ander het wel kan (over dezelfde infrastructuur) niet bijster groot. Wat is de snelheid die je zou kunnen halen volgens de postcodecheck op de Telfort site?

Ik heb mijn verbinding nu geknepen op 16000kb/s en nog valt deze uit.

Hoe heb je dit gedaan? Door de bits per tone te begrenzen? Dit werkt niet als je een instabiele lijn hebt... dit maakt de stabiliteitsproblemen meestal alleen maar erger. In dat geval zou ik beginnen met je modem eens te resetten naar de factory defaults.

Hoe zijn de intrainwaardes van je modem precies?

En hoe zijn je ruisverhoudingen en tonespectrum?
Gewijzigd door Franzki op 26 september 2009, 20:29

bcool
Als je hier zo'n toon aanslaat zou ik niet al teveel hulp verwachten. En als jij dan ict-er bent dan zou jij moeten weten dat je van Telfort ADSL niet zoveel mag en kan verwachten voor deze prijs. Dan had jij zo verstandig moeten zijn om bv bij XS4all een lijn te moeten nemen. Die is bedrijfszekerder (en een stuk duurder). En jij had dan beter je huiswerk moeten maken voordat je Telfort nam omdat je hier dus problemen van andere klanten van 2008 aanhaalt en daarmee schermt alsof het jouw problemen zijn. Dat je niet tevreden bent over het produkt is duidelijk maar je mag jezelf wel even van dat voetstuk halen vind ik.
Gewijzigd door bcool op 27 september 2009, 12:09

the unknown
Sorry maar als een ictér en gamer moet je de term adsl 2+ wel moeten kennen. De zyxel modem kan de snelheid zeker wel aan. Ik heb dit zelf getest met een telfort lijntje op 22 mbit!

Ik weet alleen niet wat jij allemaal kwa activiteiten doet waardoor die constant crashed...Torrents? Maar als gamer en ictér zou je moeten weten dat het niet de aller beste modem is.

Daarnaast voor de 2 tientjes wat je ongeveer betaald , moet je ook weer niet het allerbeste verwachten.

Volgens mijn kunnen heel wat mensen je nog heel veel wijsmaken.

Smile of niet soms...

Telfort webcareteam
@Amargo2k9,

Ik ben benieuwd naar welke waarden ik te zien krijg, als ik uw lijn doormeet. Zou u mij uw gegevens per PB toe kunnen zenden?

Wouter
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

the unknown
en toen was het still Smile

Franzki
ik ben een Gamer en een ict'er. Ik heb verstand van computers en internet, jullie kunnen mij niks wijsmaken.

Zo iemand wil niet geholpen worden.... heeft ie niks meer om te klagen.

the unknown
Smile heheehe , je hebt volkomen gelijk.

Hij geeft al aan dat (jullie) wij Smile hem niks wijs kunnen maken.
Hij weet al alles Smile vind je niet?

Franzki
Hij zal wel ict-er zijn geworden in een tijd dat ze nog moeite hadden om vacatures ingevuld te krijgen.... (vette knipoog Wink )
Gewijzigd door Franzki op 30 september 2009, 21:22

the unknown

Smile Tegenwoordig is iedereen die maar een beetje verstand heeft van .... een ict-er .
Maar wellicht heb je gelijk.... Laten we op zijn antwoord wachten Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nog maar kort bij Telfort en nu al problemen!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:44:14
| Lutz10:02:37
| jonagold 1 dag
| hilka85 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv