obey-robots.txt
03 December 2016, 22:51
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Telfort -> Register Fail

Futury
Sinds vandaag heb ik een Register Fail, ik heb alles nagekeken en ik heb wel gewoon internet het lijkt me dat Telfort dus een probleem heeft kunnen jullie mij helpen?

ik heb hier misschien wat nuttige informatie:

SAR Driver Counters Display:
inPkts = 0x00000900, inDiscards = 0x00000002
outPkts = 0x0000082c, outDiscards = 0x00000000
inF4Pkts = 0x00000000, outF4Pkts = 0x00000000
inF5Pkts = 0x00000001, outF5Pkts = 0x00000000
openChan = 0x00000005, closeChan = 0x00000003
txRate(Bps) = 0, rxRate(Bps) = 0

DSL Line Status:
noise margin upstream: 10 db
output power downstream: 20 db
attenuation upstream: 21 db
tone 0- 31: 00 00 00 0b bb cd dd dd ed ed dd dd dc cb a9 74
tone 32- 63: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
noise margin downstream: 9 db
output power upstream: 12 db
attenuation downstream: 42 db
tone 32- 63: 00 00 22 45 67 78 89 99 99 99 99 99 99 9b bb bb
tone 64- 95: bb bb 2b bb bb bb bb bb bb bb bb aa aa aa aa aa
tone 96-127: aa aa aa aa aa aa aa aa aa 99 99 97 89 99 99 99
tone 128-159: 99 99 99 99 99 99 99 99 89 89 88 78 88 76 32 67
tone 160-191: 77 88 88 88 88 87 62 57 77 72 68 88 78 78 78 88
tone 192-223: 77 78 77 77 56 67 77 77 76 76 76 75 77 66 65 54
tone 224-255: 56 65 66 65 54 25 54 41 44 44 45 44 22 42 11 00
tone 256-287: 00 23 54 50 43 44 55 44 32 24 44 43 22 03 33 34
tone 288-319: 33 33 32 22 00 22 22 22 22 20 22 20 22 21 22 10
tone 320-351: 00 10 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 352-383: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 384-415: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 416-447: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 448-479: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 480-511: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00

DHCP: Server
IP Pool Starting Address: 192.168.0.3
Pool Size: 32

ZyNOS Firmware Version: V3.40(AJZ.5) | 07/16/2008

WAN Information:
DSL Mode: ADSL2PLUS
IP Address: -weggejoritst-
IP Subnet Mask: 255.255.240.0
Default Gateway: 82.171.15.254
VPI/VCI: 0/34

LAN Information:
IP Address: 192.168.0.1
IP Subnet Mask: 255.255.255.0

Als ik Telfort contacteer krijg ik altijd zo'n standaard email als;
Geachte heer van Oudshoorn,

Op 14-09-2009 heeft u een vraag gesteld aan de klantenservice van
Telfort Internet via het online webformulier. Naar aanleiding van deze
vraag kan ik u het volgende informeren.

Problemen rondom een Telefonie verbinding zijn helaas vaak erg complex.
Per e-mail is het dan ook bijna niet mogelijk om u een gerichte
oplossing te bieden. Over het algemeen is een telefonie probleem op te
lossen door uw modem even 30 seconden uit te zetten, of door, als dat
niet werkt, uw modem te resetten en opnieuw in te stellen. Uw modem
reset u door achter op uw modem in het reset gaatje te prikken voor
ongeveer 20 seconden. Hiervoor hebt u een paperclip of tandenstoker
o.i.d. nodig. Hierna zal de modem ongeveer 1 a 2 minuten nodig hebben om
weer volledig op te starten. Vergeet u niet na de reset uw telefonie
opnieuw in te stellen zoals uitgelegd in uw handleiding Telefonie. Deze
kunt u ook vinden middels onderstaande link:

http://downloads.telfort.nl/telfort/handleiding/Vast%20bellen%2004-10-20
07.pdf

Echter deze oplossingen kunnen een storing verhelpen maar niet verklaren
waar deze door is ontstaan, noch voorkomen dat de storing in de toekomst
terugkeert.

Wij verwijzen u dan ook graag naar onze online helpdesk via
http://klantenservice.internet.telfort.nl/Online-technische-hulp.aspx

Hier staan een aantal stappen omschreven die u kunt volgen. Na het
volgen van deze stappen zijn uw problemen hoogstwaarschijnlijk
verholpen.
Indien u overige vragen hebt omtrent uw Telefonie verbinding kunt u
onderstaande link volgen:

http://klantenservice.internet.telfort.nl/Vast-bellen/Technische-vragen.
aspx

Komt u er ook langs deze weg niet uit dan kunt u telefonisch contact
opnemen. U kunt ons bereiken op telefoonnummer 0900-9596 ( 0,30 p/m).
De telefonische helpdesk is geopend van Maandag t/m vrijdag van 09.00
tot 21.00 en op zaterdag van 10.00 tot 17.00



Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u
eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Met vriendelijke groet,

Telfort klantenservice
Gewijzigd door Futury op 14 september 2009, 21:48
 
Futury
Ik heb alles gedaan wat telfort me gestuurd heeft maar dat zonder resultaat, en komisch dat ik een peperdure 0900 nummer moet bellen met mijn mobiel om een probleem om te lossen dat ik (waarschijnlijk) niet veroorzaak heb.

Ik hoop dus dat het Telfortwebcareteam mij kan helpen aangezien die hier een hoge waardering heeft.

Met vriendelijk groet,

Futury
Gewijzigd door Futury op 14 september 2009, 21:50
 
Franzki
Wat staat er precies in je logbestand met betrekking tot de registratie van je SIP (welke foutcodes).
 
Futury
Er staat niks in me SIP Log, hij is wel aangevinkt. ect.
 
Futury
Het is al opgelost een technogozer die hier in de buurt woont heeft iets voor me gedaan, medewerker van Telfort Wink helaas kan ik jullie niet precies vertellen wat maar de titel heette PuttY?
Gewijzigd door Futury op 14 september 2009, 22:22
 
EdP
PuTTY is een terminal emulator (telnet, ssh), het zou kunnen dat hij daarmee in de cli (command line interface) van het modem heeft ingelogd om wat instellingen te wijzigen. Geen idee welke natuurlijk.
Wel handig om een Telfort medewerker in je buurt te hebben Smile
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.
 
Futury
Abracadabra Pfft
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telfort -> Register Fail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly05:50:51
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv