obey-robots.txt
02 December 2016, 23:15
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken

Aanbieding Telfort HTC Touch P3450 Misleiding!!!

solidx
Op 08-09-2009 in de Tilburgse stadskrant HTC Touch P3450 van 395,- voor 75,- simlockvrij bij de telfort winkels, ik ging vandaag 09-09-2009 naar de Telfort winkel in Tilburg voor deze actie, de Verkoper zegt dan met een stralende blik.....helaas deze is al lang uitverkocht, maandag was alles weg en meld daarbij dat elke winkel er maar 1 tot 6 toestellen hebben gekregen! Echt vreselijk dat Telfort met deze actie veel aandacht probeert te krijgen en zo vele mensen dupeerd omdat men nog steeds reclame maakt voor het toestel terwijl het overal is uitverkocht, logisch ook als ze bij zo'n actie maar enkele telefoons hebben. Verder vroeg de verkoper, ik heb meer dan alleen dat......ik nee, ik kwam speciaal voor dit toestel. Op de opmerking van mij dat de advertentie op 08-09-2009 in de krant staat zegt de verkoper....ik weet niet wanneer men advertenties plaats,sorry. Het toestel is uitverkocht sinds maandag 07-09-2009 heel snel. Ik ben erg boos over de wijze waarop Telfort actie en klanten probeert te strikken. Ook heb ik het verkoop nummer en klantenservice nummer gebeld en daar zegt men niks met de actie's in de winkel te maken te hebben en geen oplossing heeft, ja, de web winkel zegt dat ze mij het toestel kunnen leveren voor 75,- euro maar an met een abonnement, waardeloos dus!!!!!
Ik weet zeker dat Terlfort beter kan en mij en misschien meerdere mensen toch nog aan dit toestel kan helpen, immers klanten zijn iets voor een bedrijf om trots op te zijn......LAAT ZIEN TELFORT

solidcare@online.nl
06-28566578

SimOnly
Ik heb de folder bewaard omdat ik het ook een interessante actie vind. Op dit moment ben ik zoekende naar een nieuw mobieltje.

Ik ben nog niet gelijk naar de winkel gerent omdat ik een aantal zaken aan het vergelijken ben en de folder aangaf dat de actie nog enige tijd loopt! Weliswaar met de opmerking op=op.

Zoals je het beschrijft lijkt dit puur op een actie om de gladde verkoopbabbels van het winkelpersoneel in te zetten voor meer omzet.

SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Daalhaler
Ook ik ging woensdag de 9e vlug naar de Telfort shop in Enschede en kreeg hetzelfde verhaal als de mensen die hiervoor hebben gepost .

Ze hadden er maar een paar ontvangen en ze waren maandag al uitverkocht,
terwijl ik dinsdag pas de folder had ontvangen met de kop ''LAAT JE NIET AFZETTEN!!!" En de klant die tegelijk met mij in de winkel was wist zelfs te vertellen dat de advertentie die dag, woensdag, nog in de huis aan huis krant stond en die word overal woensdag bezorgt. Maandag al uitverkocht??

Ik heb Telfort als provider voor mijn GSM en mijn Internet + Bellen....
zal nu waarschijnlijk toch naar wat anders gaan kijken.

Erik

Mark1541
Goedemiddag dames en heren,

Ik ook zondag 6 september de folder in de bus ontvangen, en meteen 7- spetember op Maandag dus, naar de winkel gegaan in Zaandam!

Was 1 mevrouw voor mij, en die had de laatste!
Ik vroeg aan meneer de verkoper of ze voor mij Amsterdam Telfort op konden bellen, om te vragen of ze daar het toestel nog wel hadden.
Maar u raad het al, nee!!
Dus ik vroeg ook aan meneer of ze ze nog binnen kregen, en het andtwoord was ook weer NEE!
Toen wij meneer de verkoper mij een abbonement aansmeren, met de naam Sim-Only.
Maar ik hoef geen abbonement, want ik heb al prepay!
Ik dacht helaas, dan maar kijken voor een ander toestel!
Maar ik was toch wel erg boos, en heb de volgende dag contact gehad met Telfort via de klantenservice!
Daar werd mij verteld, dat er 700 toestellen beschikbaar waren, en dat die verdeeld werden over alle Telfort winkels, en dat die woensdag in ALLE winkels binnen kwamen.
De mevrouw aan de telefoon vertelde mij dat ik naar de winkel moest gaan, om mijn naam en telefoon nummer op een lijst te zetten!
En als de telefoons dan binnen waren werd ik opgebeld, zodat ik het toestel kon ophalen!
Dus ik dacht, YES!
Ik meteen naar de winkel gegaan, en ik het verhaal uitgelegd aan mevrouw dat ik contact had gehad met Telfort klantenservice, en dat alle winkels weer telefoons binnen kregen, en dat ik mijn naam op een lijst kon zetten zodat ik terug gebeld werd, en dat wil ik nu graag doen zei ik tegen mevrouw!
Ik kreeg meteen een grof antwoord terug NEE, dat kan niet.
Dus ik zei waarom niet, dit word mij verteld en jullie krijgen de toestellen nog binnen!
Maar ik kon hoog of laag springen, ik kon mijn naam niet op een lijst zetten, en ze kwamen niet meer binnen bleef mevrouw volhouden want die wist wat ze binnen kregen!
Het was niet zo'n leuk gepsrek met mevrouw en mij!
Het personeel in de Telfort winkel, is zoooo vriendelijk, Dus niet!!!
Dus ik ben boos uit de winkel gestapt, en dat ik thuis kwam meteen klantenservice weer opgebeld.
Oh meneer, dat is raar, alle telfort winkels krijgen ze binnen hoor, dus ook Telfort Zaandam!
Ik het verhaal uitgelegd en dat het gesprek met mevrouw en mij niet zo vriendelijk was, en dat mevrouw van de Telfort gelijk had!
Meneer wij kunnen er helaas niks meer aan doen, het enegi wat u kunt doen is een sim only abbonement nemen!
Ik zei dat hoef ik niet, waarop ik te horen kreeg nog een prettige dag meneer!
En weg was de verbinding met Telfort!
Toen was ik echt zo boos!

Al meerde stappen ondernomen, maar wij krijgen geen gelijk!
Dus vandaar nu een bericht op het Consumentenbond forum, en Telfort gebruikers forum

Telfort neem A.U.B contact met mij op want ik heb de medewerkers ook al een aantal keer gevraagd voor een oplossing en dat dit geen actie is!
Jullie krijgen zo een slechte naam!
Je adverteert groot, en dan heb je maar 2 toestellen op voorraad, en ook niet meer binnen komen, dat is geen actie!
En het personeel, daar mogen jullie ook wel eens wat aan doen!

Ik hoop dat dit goed aankomt!
En dat ik een reactie terug krijg!

Met vriendelijke groet,

Mark
Koog aan de Zaan

solidx
Zeer tevreden over de Telfort WEBCARE, Bedankt voor de geweldige service na wat leek ee misleiding.
dankzij de jullie hulp en begrip wat er werkelijk speelde blijkt dat Telfort toch voor om zijn klanten geeft, NOGMAALS BEDANKT!!!

jakolijn
Hallo Telfort Webcare Team, via de consumentenbond hebben jullie mij gevraagd contact op te nemen via gebruikers.eu
Na een omweg ben ik uiteindelijk hier terecht gekomen.

Hopelijk hebben jullie via deze weg mijn contactgegevens ontvangen. Zo niet dan hoor ik dat graag.

Ik heb overigens na het plaatsen van mijn bericht op de consumentenbond nog contact gehad met de Telfort bestellijn.
Ik heb daar gevraagd of ik het toetel bij hen nog kon bestellen voor de winkelprijs. De meneer aan de telefoon gaf aan dat dit niet kon. Hij is echt alleen nog maar te krijgen via het SIM-Only abonnement. Raar, want SIM-Only lijkt mij (zoals de naam het zegt) SIM-Only.
Vervolgens heb ik die meneer gevraagd waarom ik het toestel niet mag kopen voor die 75.- terwijl ze het gratis weggeven bij het sim-only.
Hierover ging de man met mij in discussie. Volgens hem zou je het toestel namelijk niet gratis krijgen, maar via het SIM-Only abonnement afbetalen. Dan is het naar mijn mening toch echt geen sim-only meer, maar gewoon een belbundel. Of zie ik dat verkeerd.
Hoe dan ook, de service bij telfort krijgt van mij een 1. Naast dit leuk afzetterige aanbod zijn er nog een aantal punten die bij mij echt het verkeerde keelgat in zijn geschoten.
Hopelijk voor Telfort kan het Webcare Team daat verandering in brengen en wordt ik weer een tevreden klant.

Groetjes Jakolijn.
Sesamstraat_81@hotmail.com

Telfort webcareteam
@jakolijn

Graag ontvangen wij uw 06-nummer in een PB. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Remco
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Mark1541
Hallo Telfort Webcare,

Ik heb de telefoon goed mogen ontvangen!

Ben er erg blij mee!

Bedankt voor de goede service!

Ik stuur je nog een persoonlijk bericht!

Groetjes

M.Moorlag

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aanbieding Telfort HTC Touch P3450 Misleiding!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly< 5 mins
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv