obey-robots.txt
07 December 2016, 13:23
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

af gesloten van internet

sphackr
hallo

ik heb een klacht ben afgesloten van internet omdat ik telaat was met betalen
en verder altijd optijd betaal nu heb ik met internetbankieren die rekening over gemaakt
die is daar al binnen want op mijn account staat alles op nul en ik weet dt je dat dan ook gelijk gevolgende dag daar binnen heb.
gister heb ik jullie dus gebeld en word er gewoon gezegd dat er geen betaling is ontvangen
wat al niet kan!!!!
en dan ook nog voor het betalen van de rekening zeggen dat via internetbankieren sneller gaat en dat we dan gelijk aangesloten zouden worden maar dat is niet gebeurd
heb verschillende mails weg gedaan en zelfs bankafschrift derbij gemailt maar niks geen gehoor word hier nu wel een beetje beu van
ik hoop dat jullie mij misschien wel kunnen helpen.
word van het kassie naar de muur gesleept

MVG

Telfort webcareteam
@sphackr, zou u mij uw gegevens kunnen zenden in een PB? Dan kan ik controleren of de betaling inmiddels is binnengekomen. Heeft u ook het factuurnummer en uw klantcode hierbij vermeld?

Wouter
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

EdP
Sphacker, je schijnt te denken dat de administratie van een bedrijf net als een parkeermeter is, je gooit er wat muntjes in en de meter begint meteen te lopen. Als je, om wat voor reden dan ook, niet op tijd betaald hebt, dan ben je in verzuim en kun je verwachten dat er dan een administratief proces in werking gezet wordt. Op zich word je niet ogenblikkelijk afgesloten, er zal dus wel iets langer overheen zijn gegaan. Nu verwacht je dat zodra het geld jouw bankrekening verlaten heeft, je meteen weer verbinding krijgt. Zo werkt het natuurlijk niet. Er zijn nu (meerdere) mensen met jouw zaak bezig, wil je een gokje wagen hoeveel extra kosten dat zijn?
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'af gesloten van internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
Storing internet Papendrecht Storing 2 24 oktober 2015, 17:52
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
internet buitenland bundel Klacht over Telfort 1 09 augustus 2015, 22:57
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen 1 04 oktober 2014, 16:10
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:24:48
| hilka8501:28:21
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv