obey-robots.txt
09 December 2016, 16:24
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken

Sim unlocken Samsung J750

janwillem
Hoi,

bij een postbank actie van vorig jaar heb ik een Samsung J750, prepaid Telfort, gekocht. Na ruim een jaar heb ik nu Sim only bij Telfort aangevraagd. De nieuwe simkaart heb ik ontvangen, en is succesvol geactiveerd.

Ik vermoedde al dat ik de sim unlock code moest aanvragen. Dit heb ik vorige week gedaan via Mijntelfort, maar daar kreeg ik een foutmelding. Na een mailtje naar de klantenservice heb ik nog steeds geen reactie. De telefoon accepteert de simkaart echter niet, ik krijg de melding 'sim onjuist, SP Blokkering'. Ik kan dus met mijn telefoon nog steeds niet gebruik maken van het sim only abbonnement.

Nu kan ik ook nog eens niet inloggen op MijnTelfort, en moet ik dus ook wachten voordat ik nummerbehoud kan aanvragen Sad. Maar dat is nu niet het belangrijkste probleem, ik wil vooral mijn Simlock van mijn telefoon.

Ik hoor graag van u hoe ik dit kan oplossen.

Jan-Willem

SimOnly
Per email duurt het even. Wellicht kan het Telfort Webcareteam je sneller helpen.
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

janwillem
Het is gelukt, ik kon gisterenavond wel inloggen en heb dus nummerbehoud aangevraagd.
Verder heb ondertussen toch mijn Sim unlock code toegestuurd gekregen, en het unlocken is gelukt. Smile
Ik had dus toch iets meer geduld moeten hebben.
Toch bedankt voor het reageren!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sim unlocken Samsung J750', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
sp code samsung m150 postbank Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 4 24 oktober 2015, 17:29
unlocken samsung M150 Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 1 30 december 2014, 14:30
itv samsung smart Frequently Asked Questions 3 06 augustus 2013, 08:38
simlockvrij maken Samsung SGH M150 Algemeen 1 10 april 2013, 11:28
SP code voor mijn Samsung Telfort Mobiel Tips en Truuks voor mobiele telefoons 1 06 januari 2013, 14:18
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:43:59
| Lutz10:02:22
| jonagold 1 dag
| hilka85 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv