obey-robots.txt
06 December 2016, 03:52
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Telfort & VDSL

Greatone
Voordat ik besluit om over te stappen naar kabel wil ik toch graag weten of Telfort plannen heeft om VDSL te introduceren.

Mocht dit zo zijn, dan is dit zeker een reden om klant te blijven Smile

Iemand die hier iets meer van weet?
Greatone

Richard
Het enige voordeel van VoDSL is dat je telefonie in bepaalde gevallen kan blijven werken als je internet verbinding er uit klapt en dat je niet zo'n invloed hebt van storingen door downloads.

Grote nadeel is dat je niet zelf allerlei providers kan kiezen om mee te bellen tegen allerlei goedkope prijzen zoals dat met VOIP mogelijk is.
Verder is VOIP in stijgende lijn en spelen er zelfs bij Alice ook al langzaam aan plannen om VoDSL om te zetten in Voip.

Dus het lijkt me vooralsnog zeker geen reden om klant te blijven en gezien de mogelijkheden kan ik me dan ook niet voorstellen dat er plannen zouden zijn om op VoDSL over te stappen bij welke voip provider dan ook.

Maar de enige die hier echt een definitief antwoord op kan geven is het Webcare Team, dus ben benieuwd wat zij zullen zeggen.

Greetings, Richard.

Franzki
Van Wikipedia:

VDSL is een van de opvolgers van ADSL, waarbij een veel hogere download- en uploadsnelheid mogelijk zijn. VDSL staat voor Very-high-bitrate Digital Subscriber Line. Bij VDSL zijn snelheden van tot 52 Mbps download en 13 Mbps upload mogelijk of in synchrone modus 26 Mbps. Klassiek ADSL haalt maximaal 8 Mbps download en 1 Mbps upload.

@Richard: ik denk dat Greatone dit bedoelde.

Richard
Oeps.Shock
Dat was nogal een vergissing mijnerzijds. Maarja, dat krijg je ook als het wat later (lees: vroeger in de ochtend) is en benamingen zo veel op elkaar lijken.Smile

Bedankt voor de correctie Franzki!
Greetings, Richard.

Greatone
@Franzki: dat is inderdaad wat ik bedoelWink
Greatone

Telfort webcareteam
Mij collega Wouter heeft dit volgens mij hier al ergens een keer verteld maar Telfort zal in 2010 VDSL met bijbehorende abonnementen gaan uitrollen, exacte data zijn niet nog bekend.

Hugo
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Greatone
Bedankt voor uw antwoord. Ik had al geprobeerd om te zoeken op dit forum, maar kon het niet terug vinden, vandaar mijn vraag.

Mocht er alsnog een eventuele datum bekend zijn, dan hoor ik dat graag.

Ben een zeer tevreden gebruiker, en zou graag Telfort willen behouden als de snelheden omhoog gaan.
Greatone

EdP
Ook de prijsstelling ben ik benieuwd naar. 2010 is nog maar eventjes.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Richard
Yep inderdaad, bedankt voor de info Hugo, als dat er inderdaad nog gaat komen ben ik ook wel nieuwsgierig naar de prijsstelling en levering.

Nog maar een paar maandjes tot 2010.Smile
Greetings, Richard.

EdP
December 2010 is ook 2010 he Wink
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telfort & VDSL', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:35:44
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv