obey-robots.txt
06 December 2016, 03:54
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken

zoekende naar nieuw modem

rambocus
Al een tijd in dit forum aan het spitten geweest maar kom er nog niet uit.

Mijn huidige mode, is de ZyXEL 2602HW die het tot op heden goed doet ook de telefonie ( voip). Echter dit 802.11g dit modem is niet een van de snelste.

Nu wil ik met een mediastreamer de popcorn- nA110 aanschaffen en aansluiten op het modem. Nu denk ik dat dit modem (ook bedraad ) te langzaam is om goed .mkv-files te kunnen afspelen, dit bleek al al toen ik de ps3 als mediastreamer wilde gebruiken, en dus ben ik op zoek naar een sneller modem, (n-versie )

Kunnen jullie mij advies geven voor een sneller modem, waarbij ook de telefonie en de wifi het goed doet op het telfort-netwerk en evt. jullie ervaringen

Bedankt

EdP
Moet zeker geen probleem zijn om met je huidige modem (bedraad) films af te spelen op de Popcorn Hour. De PCH haalt zelf geen hogere doorvoersnelheid dan ca. 50Mbps (uit m'n hoofd), dat is dus veel lager dan 100Mbps die je via een lankabel hebt. Draadloos zou ik inderdaad niet aanbevelen, soms/vaak/meestal is de doorvoersnelheid draadloos niet toereikend. Zelfs met een N-router is het nog maar de vraag of het zou lukken, volgens de informatie op www.networkedmedi... wordt de snelheid door een USB-stick gehalveerd (zelf geen ervaring mee). Wat wel vaker aangeraden wordt als je heel graag draadloos wilt, is een tweede router inzetten als wireless bridge (WDS).
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

rambocus
bedankt alvast voor je antwoord, zal het zeker eens bedraad gaan proberen als ik die PCH hebt aangeschaft.

Hou mij aanbevolen voor een tip voor goede andere modem met wifi en waarop de telefoon het goed doet, als alternatief voor mijn huidige modem.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zoekende naar nieuw modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Zyxel P-2812HNU-F1 naar bridge mode? Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 17 april 2016, 18:56
Welk modem moet ik aanschaffen ? Telfort met eigen modem/router 3 07 maart 2016, 19:57
met mobiel naar eigen nummer bellen werkt niet Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 3 25 december 2014, 15:09
Modem P-2601HN en een Synolgy NAS Eigen netwerk achter het Telfort modem 7 11 oktober 2014, 12:27
Ongevraagd een nieuw modem Algemeen 4 09 april 2014, 22:17
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:37:17
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv