obey-robots.txt
03 December 2016, 01:20
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Attentie: telfort medewerkers

Frustrated
Beste Telfort medewerker,

Ik hoop dat u mij kunt helpen.

Ik heb al sinds laatste paar maanden bijna iedere dag telefonisch contact met TELFORT gehad, aangezien ik nu helemaal blut ben door de hoge telefoon rekening kan ik ze niet meer bellen.

Ik had tot niet zo lang geleden nog een TELFORT unlimited abon. Inmiddels is het abon al opgezegd, er waren nog een paar facturen open die ik nog moest betalen. Echter speelde er ook nog een ander probleem: doordat ik mijn telefoonspecificaties had gecheckt kwam ik erachter dat ik in Aug 2008 ook voor TELFORT nummer van mijn vriendin kosten had betaald (25 euro). Ik belde haar namelijk wel vaak want uiteraard ik ging er vanuit dat het unlimited was. Ik wilde de facturen niet betalen totdat ze mijn teveel betaalde bedrag van 2008 niet hadden betaald. Ik heb natuurlijk hierover bijna iedere dag contact gehad met TELFORT, volgens de medewerkers kwam het door een storing etc, en dat ik een klacht moest indienen (waarover ik tot op heden niets van heb vernomen)

Ik heb wel van de nog openstaande (3) facturen er 1 van betaald (63, 96), ik heb dit online betaald. Ik heb daarna gebeld of ze het bedrag al hadden, maar ik kreeg te horen dat ik het naar de oude rekening van TELFORT had betaald die de dag daarvoor was veranderd blijkbaar. Er werd een notitie van gemaakt en ik moest 3 weken wachten tot ze het bedrag terug konden storten.

Niet kort daarna werden de openstaande facturen overgedragen aan een incassobureau Lindorff B.V. die er nog een boete bij toevoegden. Lindorff wilde niks weten dat ik het factuur van 63, 96 al betaald had en bleef maar zeiken dat ik het totaal bedrag van 138, 16 moest betalen. DAT HEB IK OOK GEDAAN

Nu zit ik het met het probleem dat TELFORT er niks aan heeft gedaan om mij het bedrag van 63, 96 terug te boeken, ik wacht al vanaf 30 JUNI, ik heb wel 10 verschillende medewerkers hierover gesproken, iedere keer krijg ik te horen dat ze het op de review lijst zetten etc etc.... Ik heb teveel geld verspild aan de telefoon rekening ..... ER werd beloofd dat ik terug word gebeld, maar er kwam nooit iets van... nooit terug gebeld, niets hierover gehoord......

IS ER NOG HOOP????????

the unknown
IK hoop dat iemand Van de Mobiele Webcare afdeling je hiermee kan helpen , Je hebt immers mocht het geen was je verteld klopt geld betaald wat onterecht is maar ook de incasso vind ik onterecht...

Kan iemand Mister of Miss Frustraded helpen Smile

Telfort webcareteam
@Frustrated

Het is een vervelende situatie dat beaam ik. Echter, wij hanteren de regel dat u altijd de factuur voldoet. Op het moment dat uw klacht gegrond is verklaard volgt er namelijk altijd een correctie.

Graag zoek ik voor u uit wat er aan de hand is.
Om u verder van dienst te kunnen zijn, heb ik uw gegevens nodig. In een PB kunt u uw gegevens achterlaten.

Toch bied ik bij voorbaat mijn excuses aan voor het ervaren ongemak.

Daphne
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Richard
Echter, wij hanteren de regel dat u altijd de factuur voldoet.

Nou dan wordt het wellicht tijd om de tip naar Telfort te sturen dat men dat beleid gaat aanpassen.
Als ik een factuur krijg van een bedrijf en die is onjuist betaal ik hem ook niet, dan neem ik ook contact op en krijg ik een gecorrigeerde factuur, eventueel voorafgegaan door een creditnota/factuur.

Zo werkt dat in de zakenwereld en het is dus al vreemd te noemen dat Telfort een andere methode hanteert.

Behalve in het geval van automatische incasso natuurlijk, dan ligt de situatie anders.

Greetings, Richard.

Telfort webcareteam
@Frustrated

Allereerst dien ik mijn excuses aan te bieden voor mijn eerdere post. Deze was niet volledig.
Dankzij de alertheid van Richard ben ik hierop geattendeerd.

In de vorige post stond "Echter, wij hanteren de regel dat u altijd de factuur voldoet". Dit is niet correct.

Zie onderstaande:

Klachten over een rekening moet de Contractant voor de vervaldatum van de rekening schriftelijk melden bij de klantenservice van Telfort. Is de vervaldatum verstreken, dan wordt de rekening als aanvaard beschouwd.

Daphne
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Attentie: telfort medewerkers', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly02:11:12
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv