obey-robots.txt
08 December 2016, 08:47
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Sinds 3 augustus klapperende lijn.

Perkamoontus
Ik heb sinds 2 augustus last van een wegvallende verbinding / klapperende lijn. Het DSL signaal valt met het Telfort modem binnen een minuut weg. Met een ander modem (Draytek) gebeurt dit na ongeveer 5 minuten. Na dit telefonisch bij Telfort gemeld te hebben kreeg ik de mededeling dat het waarschijnlijk binnen 5 tot 10 dagen opgelost zou zijn. Ik ben zojuist teruggekomen van vakantie en moet helaas constateren dat het probleem niet is opgelost. Dit is wederom bij Telfort telefonisch gemeld.
Even wat dingen op een rij:
- Met of zonder splitter geen verschil.
- Kabels zijn allemaal al een keer vervangen.
- Ook met een ander modem (Draytek) zelfde probleem.
- Afstand tot de centrale 2988 meter.
- Voor de problemen was de intrainsnelheid ong. 7 mbit nu 4 mbit.
- Geen vaste KPN Lijn.
- Telfort 20mb + vast bellen.

Ik hoop dat ik hier beter en sneller geholpen wordt (Webcare Team) dan de helpdesk van Telfort.

Bij voorbaat dank,

Paul

Telfort webcareteam
Zou u voor mij uw Zyxel modem aan willen sluiten en een PB sturen met uw postcode en huisnummer?

U geeft aan geen analoge KPN telefoonlijn te hebben, in dit geval is een splitter sowieso overbodig.

Hugo
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Perkamoontus
Hoi Hugo,

Ik heb inmiddels het zyxel modem aangesloten en via een pb mijn postcode/huisnummer naar je gestuurd.

Paul

Telfort webcareteam
Vanwege uw vakantie is het onderzoek stopgezet. De reden hiervoor is dat er bijna altijd een monteur de thuissituatie ook bekijkt, als klanten niet thuis zijn kunnen ze dit ook niet doen.
Ik heb gevraagd of ze asap weer verder kunnen gaan met het onderzoek.

Joris
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Perkamoontus
Inmiddels is er een monteur langsgeweest. Die heeft mijn verbinding op de andere poort gezet. De lijn is nu weer stabiel maar de snelheid is wel lager (van 7,5 naar 4,5 mbit). Ik vind de snelheid niet het belangrijkste, maar het blijft merkwaardig.

Paul

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sinds 3 augustus klapperende lijn.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Vaste nr via ADSL lijn doorschakelen lukt niet? Algemeen 1 21 februari 2014, 14:41
Geen internet sinds een week in Amsterdam West. Storing 1 08 februari 2013, 09:48
KPN lijn zit vol Opleveringsproblemen 1 12 oktober 2012, 19:36
Storing nieuw abo mobiele data sinds 1/5 Storing 2 01 juni 2012, 15:13
Telfort klapperende verbinding Storing 2 11 februari 2011, 00:16
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:24:52
| hilka8508:36:18
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv