obey-robots.txt
02 December 2016, 23:18
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Telfort mobiel netwerkverbinding slecht

elhombre
Hier in Steenbergen heb ik sinds vandaag 26-08-09 last van een hele slechte netwerkverbinding. Gisteren was alles nog oké..
Netwerk is of onbereikbaar, en als ik al verbinding kan krijgen valt deze om de haverklap weg.
Netwerk staat op KPN (handmatig) en er is niets verandert aan de telefoon of in de huiskamer wat invloed zou kunnen hebben...

Misschien een storing??

Telfort webcareteam
Als ik uw lijn doormeet kan ik werkelijk geen probleem bedenken. Modem reageert op pakketen, dhcp log ziet er goed uit, snelheid is ok.
Misschien is het draadloze signaal bij u thuis wat niet goed werkt, u heeft een draadloos modem zie ik.

Joris
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

EdP
Dat zou heel goed kunnen Joris, want volgens mij gaat het over mobiele telefonie Wink
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Telfort webcareteam
Zucht, ik ga koffie halen...

elhombre,ik zal even navragen bij mijn collega's of dit al bekend was.

Joris
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Telfort webcareteam
@elhombre

Mijn excuses dat ik vanochtend niet direct heb gereageerd op uw vraag omtrent het bereik in Steenbergen.
Bij ons is er niets bekend over een storing in die omgeving.
Zou ik uw postcode mogen ontvangen in een PB, zodat ik de situatie gericht voor u kan bekijken.

Daphne

elhombre
Webcareteam, PB lukt niet omdat je mailbox vol is..

Het betreft inderdaad een mobiele gsm netwerk.
Ik had het bericht geplaatst in de mobiele telefonie submap, maar is blijkbaar in algemeen terecht gekomen.....

In ieder geval, het probleem is vanzelf opgelost. Had gisteren (26-08) met 3 gsm's een probleem om op het gsm netwerk (KPN) te komen, en sinds vanmorgen is met alle 3 de gsm's alles weer oké... Ik heb niets verandert, dus is het hocuspocus vanzelf weer goed...

Bedankt toch voor het meedenken Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telfort mobiel netwerkverbinding slecht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:08:47
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv