obey-robots.txt
03 December 2016, 22:49
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Aanvrage adsl wordt, ten onrechte, geweigerd!

tel het fort
5 jan. aanvrage ingediend voor adsl. Gewenste overstapdatum 7 febr. Op 22 jan. email van telfort: aanvrage niet uitvoerbaar. Vreemd, immers ik voldoe aan alle voorwaarden. Bel dit dan ook door aan telfort's administratie. Let op, men bevestigt dat ik aan alle voorwaarden voldoe. Na enig zoekwerk komt telfort met de uitslag. Het is niet te geloven maar vanaf december is er een storing bij kpn en wanneer deze storing opgelost zal zijn is onbekend. Derhalve is mijn overstap van xs4all naar telfort niet mogelijk. Mij wordt geadviseerd nu mijn abonnement bij xs4all op te zeggen, zodat ik enkele weken zonder internet zit en dan een nieuwe aanvrage in te dienen. Wat ook weer enkele weken (dus weer extra weken zonder internet) zal duren. Betekent ook dat ik mijn huidig telefoonnummer kwijt ben. Meerdere keren wordt mij duidelijk gezegd dat er geen andere manier is om mij als klant te werven en dat de schuld bij de kpn ligt en dat telfort hier geheel buiten staat. Heb je het ooit zo zout gegeten! Daar zakt je toch echt de broek van af. Ja toch?
Kortom: tel dit fort!!!!

Met xs4all gebeld en dit probleem van telfort en kpn voorgelegd. Inderdaad KPN kan bepaalde gebruikers geen overstap laten doen naar een andere provider, schijnt te maken hebben met bitstream o.i.d. Blijft toch een vreemde en merkwaardig zaak. Vooral dat dit (de storing) al vanaf december speelt en er vooralsnog geen uitzicht is op een oplossing.

Dus: gewoon blijven bij xs4all. Kies voor kwaliteit en service. Uiterst klantvriendelijk en vooral deskundig. Nog even wachten en dan gaat de downloadsnelheid bij xs4all drastisch omhoog zonder extra bijbetaling. Heb genoeg gelezen en gehoord over alle ellende en vage beloften bij de zogenaamde prijsboksers.
Gewijzigd door tel het fort op 23 januari 2008, 13:39

Richelle
Als ik jou was, zou ik xs4all hier eens over bellen. Daar wordt je wel normaal en goed te woord gestaan, eens kijken wat die te zeggen hebben hierover?

Timelord
Probeer het eens bij een andere provider, die zouo dan dezelfde problemen moeten hebben.
http://www.solcon.net/index.php?label=prive

mastah
hoi mijn broer heeft het zelfde van de week te horen gekregen, hun advies was om speedlinq nog 2 maand langer te houden en dan opnieuw een aanvraag doen bij telfort, volgens mij worden ze een beetje overstroomd en kunnen ze niet alles zo gauw afhandelen, zelf heb ik het pakket al thuis en gaat die bij mij 28 jan in ben benieuwd..

mvg marcel

mbo
Ik heb hetzelfde probleem.
Kreeg bij Telfort de volgende uitleg.
XS4all (ADSL-Only) zou in mijn geval lopen via het bitstream netwerk, een migratie naar Telfort (ook bitstream) is dan niet mogelijk. De oorzaak is volgens zeggen van telfort inderdaad een probleem bij "KPN Wholesale". Zij zijn de beheerders van het bitstream netwerk (Beide dus !!!). Vervolgens gebeld met KPN maar die weten van niets. Zowel telfort als xs4all kunnen niet vertellen hoe lang de "storing/probleem" gaat duren. Een bitstream-bitstream migratie lijkt dus niet te gaan lukken.

Twijfel nu tussen 3 optie's
- Naar Alice gaan, komen mogelijk snel met Internet zonder telefonie.
- Telfort over maandje opnieuw aanvragen.
- Telfort opnieuw aanvragen en niet aangeven dat ik een telefoon aansluiting heb (beetje een gok).

Weet iemand of de laatste mogelijkheid kan werken m.a.w. nieuwe aansluiting over 2de koper paar.

Groet, Mark

mastah
hoi mark of je moet even 2 maand wachten en proberen met je oude provider er nog 2 maand bij te krijgen, anders misschien tele2 internet 10 mb download snelheid is ook wel een leuke aanbieding...

suc6 marcel

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aanvrage adsl wordt, ten onrechte, geweigerd!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Glasvezel / adsl Algemeen 1 06 september 2014, 15:30
Vaste nr via ADSL lijn doorschakelen lukt niet? Algemeen 1 21 februari 2014, 14:41
Telfort wordt naam glasvezelbedrijven KPN Algemeen 1 12 februari 2013, 18:48
Speedtouch 780 adsl verbinding lukt niet Telfort met eigen modem/router 7 10 februari 2013, 13:41
Wordt VOIP geblokkeerd? Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 2 29 oktober 2012, 19:25
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly05:48:41
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv