obey-robots.txt
09 December 2016, 16:25
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

kwakkelende internetverbinding 20mb

nobie
mijn internet valt sinds vorig weekend om de haverklap uit. ik zie dit aan dat mijn msn zich terwijl ik niet thuis was, talloze keren opnieuw heeft aangemeld. ik heb hier vorige week over gebeld, heb ook via telefoontoets aangegeven dat ik een mac heb, zegt die gast na een kwartier bellen, dat ie niet wist dat ik een mac had..Shock
verder kreeg ik te horen dat het aan iets bij mij ligt en niet aan de verbinding bij telfort of de zyxel modem. telfort wast zijn handen in onschuld terwijl ik, zomaar ineens, internet heb wat om de haverklap uitvalt, de telefoonlijn is dan ook dood, zodat ik de helpdesk moet bellen met mn mobiel..
ik baal hier behoorlijk van want ik zie via google dat er een hele volksstam dezelfde problemen heeft. ik kan ineens ook niet meer het laatste journaal via stream bekijken want die stottert en loopt vervolgens vast op vlc player.
nogmaals, de 1e maand was alles prima in orde, helemaal geen uitval. sinds een week echter is er allemaal trammelant terwijl ik niets aan mijn instellingen of wat dan ook veranderd heb... leg mij nu eens uit hoe telfort mij wijs zou kunnen maken dat het probleem bij mij ligt?
ik ga alle betalingen naar telfort blokkeren en bovendien de laatste terugboeken, want dit bedrijf deugt niet, iig qua internet!! vanwaar anders tientallen soortgelijke klachten..

the unknown
Ik zou zeggen , zolang je met Telfort verder wilt zou ik je niet adviseren de betalingen te stoppen, Je hebt namelijk een betalingsplicht en natuurlijk is het te snappen als iets het niet goed doet dat met er niet volledig of helemaal niet voor gaat betalen. Maar dat is aan Telfort. Die beslissing kan met niet zelf nemen. want dan krijg je vanuit Telfort vaak een incasso ect. Zit je daar op te wachten?

Als klant kan je natuurlijk intern alles na kijken. Kijk de hoofdaansluitpunt na. Kijk of er corrosie, stof ect aanwezig is op de contact punten. ( of ze goed vast zitten ect)

een RJ11 kabel vervangen is ook een kleine moeite. Voor de rest kan je een modem resetten en daar blijft het vaak ook bij.

Wat zijn je waardes in je modem als ik vragen mag?

Mocht intern thuis alles goed zitten dan is Telfort zeker verplicht er een incident voor aan te maken.

nobie
vanmiddag gebeld, me terug laten bellen door medewerker. hij mwou mijn geval bestuderen, hij zei dat ie wel degelijk uitval bespeurde terwijl een eerdere medewerker mij verzekerde dat het probleem bij mij thuis lag.. heb m via mn terminal allerlei gegevens nav commando's doorgegeven. heb nog via de telefoon wat toetscombinaties moeten doen om hem in mn modum te laten ofzo. een half uur na dit telefoontje springt voor het eerst het lichtje van mn internet op rood, nooit eerder. ik weer bellen, krijg n medewerker die bevestigt dat ik geen internet heb, maar niets voor me kan doen omdat ze ermee bezig zijn waarschijnlijk. daar had die gast die me eerder terugbelde niets over gezegd, dat ik mijn verbinding uren niet zou kunnen gebruiken.. ik wachten en wachten, en ineens zie ik de modem weer aanspringen! ik internetten enz, en jawel, weer valt het om de haverklap uit. ik weer eens even googlen en toen kwam ik hier uit (zie screenshot) ..

ik vraag me af wat dit is..
Gewijzigd door nobie op 28 juli 2009, 00:04

Franzki
Ik vraag me ook af wat het is want ik zie niks Shock

Misschien dat je even opnieuw de bijlage kunt posten...
Gewijzigd door Franzki op 28 juli 2009, 00:08

nobie
ik lijk de png screens niet te kunnen meesturen Sad

Franzki
Blijven proberen... gaat bij mij ook wel eens fout.... let wel op de maximale grootte van het bestand

EdP
Moet kunnen. Anders even converteren naar jpg.
Hier komt een .png als test

Bijlage toevoegen is alleen onder de Beantwoorden knop beschikbaar.
Er staat trouwens ook dit:
Max. bestandsgrootte: 146.48Kb / Toegestane bestandstypen: .gif .jpg .png .zip .rar .tar

Mij lukte het net ook niet met een plaatje van 300KB.

EdP voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door EdP op 28 juli 2009, 00:37
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Franzki
@EdP... ik zie ook niks bij jou

Gisteren lukte het mij nog wel.... maar ik merk soms dat ik bijlagen niet meekomen en ik een [EDIT] moet doen om het alsnog goed te krijgen.

Telfort webcareteam
Als ik uw verhaal lees nobie lijkt het erop dat er een ticket is aangemaakt voor uw verbinding. Heeft u uw mobiele nummer afgegeven bij het eerste gesprek?

Joris
Gewijzigd door Telfort webcareteam op 28 juli 2009, 13:05
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

nobie
jazeker, maar mij is gisteren niets verteld over dat ik de hele avond geen internet zou hebben, dat ze de hele avond mn modem bezet zouden houden.. ik heb nu net via een gesprek van een kwartier een maand gratis internet aangeboden gekregen, wat netjes is, maar mijn probleem niet oplost.. is telfort niet in gebreke als zij in de 1e instantie niet leveren wat overeengekomen is? vele mensen zijn wat betreft hun professie afhankelijk van internet. ik moet nu iemand lastig gaan vallen waar stabiel internet is, omdat ik mijn werk moet doen!! dit is een groot probleem hier nu!! dat verwacht je niet als je een 20mb abonnement neemt.. dit kost mij meer dan telfort en bij wie ligt de schuld? dit kan dus ook alleen maar in nederland, een engelse vriend van mij die nu in nederland woont is ook stomverbaasd wat bedrijven zich hier allemaal kunnen veroorloven qua klantonvriendelijkheid..
Gewijzigd door nobie op 28 juli 2009, 13:24

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kwakkelende internetverbinding 20mb', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
internetverbinding steeds eruit Storing 1 20 augustus 2011, 13:14
Internetverbinding/snelheid Snelheid 8 15 juni 2011, 23:28
internetverbinding maken lukt niet Storing 11 14 juni 2011, 12:41
Internetverbinding valt telkens weg Storing 15 08 november 2010, 21:04
Internetverbinding valt regelmatig weg Storing 16 28 juli 2010, 14:24
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:45:07
| Lutz10:03:30
| jonagold 1 dag
| hilka85 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv