obey-robots.txt
04 December 2016, 09:08
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Telfort aanvraag- verslag

repa
Hierbij zoals beloofd mijn verslag over de aanvraag bij Telfort.

Op 20 oktober via de website aangevraagd met de gewenste overstap datum 1december

Op 22 oktober de bevestiging thuis gestuurd gekregen,goed duidelijk met handig 4 stappen plan kaartje met uitleg over de voortgang.

27 oktober Xs4all opgezegd met voorbeeld brief van de site van Telfort(aangetekend). Eerst nog telfort gebeld of alles in orde was ,omdat het bij de vorige provider mis ging.(zal de naam niet meer noemen hierWink

2november brief van Xs4all dat ze het bericht van verhuizing naar andere provider hebben ontvangen
In deze brief staat iets wat ik niet helemaal snap , nl dat ze na de opdracht van verhuizing van de nieuwe provider de opzegtermijn van 1 maand laten ingaan? Wacht het wel af.

Voortgang te volgen via de website van Telfort is er momenteel nog niet als ik meer te melden heb zet ik het hier weer neer

Groets R.

Puma
Ik heb Telfort internet aangevraagd bij een kennis. Ik heb verder geen info over bevestiging e.d en het is een nieuwe verbinding.

Wanneer het pakket binnen is, zal ik hier ff wat resultaten neerzetten en een klein verslagje.

Persoonlijk denk ik dat alles goed zal gaan en dat bellen ook geen probleem op zal leveren.

gert125
Hierbij mijn verslag

18-10-2007 : Alice opgezegd omdat mijn aansluiting niet kon worden gerealiseerd dit omdat er nog signaal van kpn op stond, en van een migratie hadden ze nog nooit gehoord en na ruim 50 euro te hebben uitgegeven aan alice vond ik het best. Toen telfort gebeld en aansluiting aangevraagd met de mededeling dat er nog kpn signaal op stond.
20-10-2007 : Bevestigingsbrief gehad van telfort
03-11-2007 : Modem ontvangen (geen signaal op de lijn) Frown
05-11-2007 : Nog geen signaal op de lijn Frown
06-11-2007 : 's morgens 06:00 uur --> geen signaal op de lijn Frown, 's middags brievenbus geleegd en wederom een brief van telfort, op 12 november is de aansluiting gereed, ik denk laat ik dat modem weer eens aan zetten, en signaal op de lijnSmile, en voilá internet, simpele registratie door het modem daarna nog een keer aan en uit te zetten. redelijke verbinding Grin, 1 mb upload, en 13 mb download (lokatie: amsterdam-west)

SimOnly
Geef eens een snelheidsplaatje! Het hoe en wat kun je in deze post vinden!

81834664

SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Richard
wat ik niet helemaal snap , nl dat ze na de opdracht van verhuizing van de nieuwe provider de opzegtermijn van 1 maand laten ingaan? Wacht het wel af.

De uitleg hiervan is het volgende. Je hebt een opzegtermijn van 1 maand bij xs4all.
Je hebt 27 oktober opgezegd dus met een maand opzegtermijn loopt je abonnement bij xs4all dus nog tot 30 november.
De verhuizing met Telfort is in gang gezet, het kan zijn dat Telfort al eerder klaar is met de verhuizing.
Wat ze hiermee bedoelen is dat je bij xs4all nog het abonnementsgeld over november verschuldigt bent, ongeacht of Telfort nu op 1 november of 15 of 30 november de aansluiting geregeld heeft voor je.
Dat is een vrij normale gang van zaken.

repa
Oke ik dacht dat ze dan na de aansluiting van Telfort de een maand opzegtermijn in lieten gaan.
Maar nog steeds geen voortgang in de aanvraag,,,geen paniek ik heb nog ruim 2 weken.

groets R.Smile

repa
Na onduidelijke ALICE anulering dit mailtje van Telfort. dit na telefonisch contact te hebben gehad met helpdesk en mij vertelden gerust XS4ALL te kunnen opzeggen.............wie weet wat er in godsnaam aan de hand is?????????????????????????????????

Onlangs heeft u een Telfort internetabonnement bij ons aangevraagd. Deze opdracht met ordernummer ******* kan Telfort tot haar grote spijt niet in behandeling nemen.
Onze netwerkleverancier heeft te kennen gegeven dat uw verzoek niet uitvoerbaar is.

Telfort kent niet de exacte oorzaak, maar de meest voorkomende redenen waarom een internetaanvraag niet uitvoerbaar is, zijn:
- u beschikt al over (breedband) internet, u dient uw aanvraag in te dienen als een overstap
- u heeft reeds een aanvraag bij een andere internetaanbieder lopen
- u heeft een meervoudige KPN-telefoonaansluiting (met groepsnummer of doorkiesnummer)
- u heeft een aanvraag ingediend alsof u een telefoonlijn heeft zonder vast KPN telefonie abonnement, terwijl uit de administratie blijkt dat u wel een vast KPN telefonie abonnement heeft, of andersom.

Wanneer de betreffende reden door u is opgeheven, kunt u uiteraard opnieuw internet bestellen.

Binnen enkele dagen ontvangt u hiervan via de post een meer uitgebreide bevestiging.

Met vriendelijke groet,
Telfort klantenservice

Ga morgen weer bellen,ik wordt hier gek vanShock

Richard
Ik heb een sterk vermoeden dat de annulering bij Alice niet helemaal gladjes verlopen is.
Mede omdat je al schrijft dat die onduidelijk was.

Ik zou derhalve nog eens bij Alice gaan navragen of de annulering goed is gegaan en of ze ook willen kijken of de lijn vrijgegeven is voor verhuizing aangezien je je elders niet kunt aanmelden.

repa
Ik heb gister ALICE gebeld en volgens de medewerker was de aanvraag geanuleerd ,dus dat is zeker,wel om onduidelijke redenen maar dat doet niet ter zake meer.

Groets R.

ps vanmiddag bel ik TELFORT,gisteravond was er geen techneut meer aanwezig

repa
Oke ,hier istie weer ,alhoewel ik haast geen puf meer heb om dit neer te zetten
De technischemedewerker van Telfort aan de lijn gehad want die moest ik hebben vertelden de administatieve medewerkers gisteravond.
Helaas de technische medewerker kwam er niet uit en verbond me weer door naar een administratieve medewerkster (ondertussen in 2 dagen weer zo`n 10 euro lichter) Zij wist me te vertellen dat de KPN de lijn niet vrijgaf en verwees me ook naar de KPN.
De KPN gebeld daar was geen aanvraag van welke provider ooit binnen gekomen en verwezen mij weer naar Telfort.
Naar Telfort gebeld die vertelde me dat zij een negatief bericht hadden van de KPN en ze dus zeker de aanvraag hebben gedaan.
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAg
De medewerkster aldaar zei dat ik de aanvraag opnieuw moest doen.(waarschijnlijk dat er nog een mislukte ALICE spook waarde)
Dit heb ik dan maar weer gedaan omdat ik het ook niet meer weet,kon bij de nieuwe aanvraag de datum van 01 .12 niet meer invoeren wat dat was te kort dag ,deze dus verlegd naar de 14e, ben veel vergeten van deze gesprekken omdat er wederzijds meer irritatie ging spelen.Het is nu zo gelegen ik denk dat ik de1e dec.met lege handen zit en met hangend pootjes weer voor veel geld bij XS4ALL moet aankloppen met een smoes om mijn internet annulering te cancellen........................er zijn ergere dingen in het leven ...maar toch

groets R.
Gewijzigd door repa op 13 november 2007, 17:08

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telfort aanvraag- verslag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly10:05:25
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv