obey-robots.txt
04 December 2016, 09:10
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Poging tot abbo opzeggen telfort

wmachiels
Dit gaat te ver. Ik ben vanaf Augustus bezig met het opzeggen van mijn abbo. Ik zit al 4 jaar bij Telfort en schijn er maar niet van af te komen. Al honderden euro's zijn verspild aan de geweldige gesprekken met de klantenservice, die zich waarschijnlijk ergens in fucking India bevind. Niemand luister naar mijn verhaal en mijn woorden worden in mijn mond gelegd of totaal omgedraaid. Bij deze wil ik graag mijn verhaal kwijt met het advies om geen telfort abbo te pakken.

Het begon allemaal toen ik nog minderjarig was en zelf een abbo wou. Dit kon helaas niet op mijn naam zeiden ze in de winkel vanwege dat ik nog 17 was. Maar als ik 18 zou worden kon dit op mijn naam worden gezet. Alles ging goed tot ik 18 werd. Ik met mijn moeder weer terug naar de winkel om het om te zetten ( want dit kon niet via de telefoon zei de klantenservice) Ik was verhuisd naar Breda en van de winkel in Breda moest ik dit in de winkel doen waar ik het gekocht had Eindhoven dus. Daar aangekomen zeiden ze dat het omzetten op iemand anders zijn naam onmogelijk was en dat dit niemand gezegd kon hebben. Afijn geen probleem.

Een paar maanden later werd mijn gsm gestolen en ben ik naar de telfort winkel gegaan. Daar hebben ze met mijn stomme kop een tweede abbo aangesmeers ( dit was een fout van mij)Heel dom van me. Ik wou perse de mooiste en de nieuwste telefoon. Dan maar een tijdje met twee abbo's. Ze vertelde me dat het mogelijk was om mijn nieuwe abbo onder het nummervan mijn oude te brengen. Klonk allemaal goed.

Tot dat ik in Juni 2007 belde om dit te doen. Nee moest schriftelijk bla bla bla. Ik heb in Aug een brief gestuurd met opzegging van het nummer en met een aanvraag om het nieuwe abbo over te zetten naar het oude nummer.
Natuurlijk hoorde ik niks en ben zelf gaan bellen. Na wederom een half uur met de Kservice bleek dat mijn brief was ontvangen en dat het allemaal geen probleem was. Het zou allemaal goed komen en mijn abbo werd opgezegd. Ik heb deze brief augustus 17 gestuurd

Ik kreeg maar geen brief dus ben voor de zekerheid ZELF weer contact gaan zoeken. Toen bleek dat mijn aanvraag was afgewezen omdat de gegevens van de 2 abbo's niet overeen kwamen en dat ik eerst het oude abbo moest overzetten naar mijn naam. Terwijl een jaar geleden tegen mij werd gezegd dat het onmogelijk was.

Ze vertelde mij dat ik het kon omzetten in prepaid. Ik zei laat al dat papier werk maar ik wil geen nummer meer bij geld die opzeggen nog? ja ja geen probleem in november kunt u niet meer met het nummer bellen. Dus vanaf die tijd heb ik het nummer niet meer gebruikt.

Wat zag ik laatst op mijn rekening afschrift? ze schrijven nog steeds geld af.

Na vele ruzies aan de telefoon met de kservice heb ik een klacht ingediend waar ik geen enkel vertrouwen in heb dat ook maar iemand dit serieus neemt. Is mijn abbo overgezet naar simonly en moet ik nog een jaar betalen voor dat nummer.

Voila!

Ik wacht af wat er nu gaat gebeuren met mijn klacht
Gewijzigd door wmachiels op 21 januari 2008, 14:42

Hans68
en jij denkt dat telfort de enige is met problemen , probeer maar eens fatsoenlijk van Planet internet af te komen , daar komt pas ruzie van.
Tot nu toe geen enkel problemen met telfort ,zelfs niet met de klanten service.Grin

ton2e
wmachiels schreef:
Dit gaat te ver........... met mijn klacht

Er al eens aan gedacht om (als je gekalmeerd bent) een rustig briefje te schrijven waarin je al het bovenstaande op een rustige manier en zonder krachttermen uitlegt? Dat resulteert vast meer effect dan strooien met krachttermen.

PS: O ja, als je Engelse woorden meent te moeten gebruiken (in een serieuze zakelijke brief raad ik dat af) let dan even op de juiste schrijfwijze.

Puma
Beste wmachiels heeft het over Telfort Mobiel.

Klantenservice Telfort Internet zijn gewoon de Tiscali mensen. Andere mensen, andere kwaliteit.

Telfort mobiel laat inderdaad heel wat te wensen over.
Ik heb mijn simkaart voor de neus van een winkel medewerker kapot gemaakt en mijn abonnement nogmaals opgezegd. Dat was 6 a 6,5 maand terug. Ik krijg nog steeds een rekening van 22 euro per maand.
Ik laat het elke maand weer storneren en krijg daar verder geen brieven over dat mijn rekening niet betaald is hahahaha. Daar gaat dus iets goed fout.

Vele brieven, telefoontjes etc etc achter de rug en allemaal stuk voor stuk netjes door mij overgebracht. Het mag niets uitmaken helaas.

Wat Internet klantenservice betreft. Heb ze 2 keer aan de lijn gehad en beide keren zeer goed en professioneel geholpen. Ik was eigenlijk verbaasd. Ik heb tot nu toe bij andere bedrijven alleen maar de indruk gekregen dat de 1e lijn support alleen maar een 5 weken cursus of zo hebben gevolgd en eigenlijk weinig technisch kennis hebben. Met alle respect voor die mensen! Ik bedoel er verder niets mee!

Ga eens naar Randstad uitzendbureau. Je kunt zo goed als direct aan de slag als 1e lijn support medewerker bij bijvoorbeeld KPN, Tele2 en @home. SadSad. Zolang je maar LTS of MTS hebt is het goed. Richting maakt niet uit.
Gewijzigd door Puma op 22 januari 2008, 23:19

Richard
Zolang je maar LTS of MTS hebt is het goed.

Dat is nog niet eens nodig, is wel een pré maar er zijn ook helpdesken waar ze een interne "cursus" geven en mavo of vmbo al voldoende is.Sad

Ik heb tot nu toe 3x met de helpdesk van Telfort gebeld, 1x een sufje gehad, 2x goede mensen, dus da's toch wel positief te noemen.
Afwachten maar.Wink

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poging tot abbo opzeggen telfort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly10:06:55
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv