obey-robots.txt
02 December 2016, 23:18
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Telfort 20 MB klapperende verbinding

peedeepee
Sinds lange tijd (zo'n 2 weken) ligt mijn volledige internet eruit (inclusief bellen), een zgn klapperende verbinding.

___________________________________________________________________________________________________________
Kleine resume:

In mijn straat hebben 8 buren hetzelfde probleem, bij meerdere providers (telfort, online, kpn direct). Constant opnieuw opbouwende verbinding en geen WiFi

11/7: eindelijk klantenservice gebeld, want kon niets meer achterhalen waar het aan kon liggen. Vervolgens (wederom) met de klantenservice medewerker weer alles doorlopen. Vervolgens ook 4 uur alle kabels eruit gehaald, behalve power en adsl, zodat 4 uur later de logs bekeken konden worden. Ik bel 4 uur later terug en medewerker geeft aan idd een ticket aan te maken hiervoor. Maar probleem is hoeft niet zozeer bij de centrale kast te liggen en hoeft ook niet hetzelfde te zijn als de buren (?!??! 8 buren hebben hetzelfde, tuurlijk ligt het probleem bij KPN)

13/7: maar weer bellen met klantenservice, maar nog niets bekend. Ik mag dus wel betalen voor een dienst dat niet geleverd wordt. Vervolgens later opd e dag dit forum gevonden en pm gestuurd naar telfort webcare lid: hij gaf mijn ticket een duwtje en gaf aan dat KPN mij zou bellen voor een afspraak.

14/7: wonder boven wonder: KPN belt me al voor 9 uur in de ochtend! Ik nog voor dezelfde dag een afspraak, tussen 16.00-18.00. Met moeite paar uur vrij genomen (werk in A'dam, woon in Den Haag) ---> Monteur niet op komen dagen, maar bij buren wel. Daar is het opgelost. Ik heb bij niemand gezien. Andere buren die niet thuis waren, hadden wel een briefje in de bus.

15/7: Ik bij de buren het nummer opgevraagd om een afspraak bij KPN te maken. Kastje naar de muur. Uiteindelijk konden ze bij KPN niets voor me doen want ik heb geen storingsnummer en ze kunnen niet op adres zoeken! De andere buurman inmiddels wel een afspraak gemaakt voor maandag a.s.

Ik Telfort gebeld en die kan niets voor me betekenen...
___________________________________________________________________________________________________________

Ik word hier moedeloos van. Helemaal vanwege het feit dat ik ook veel vanuit huis werk, en dus nu abo geld voor NIETS betaal. Krijg geen dienst geleverd, zelfs de monteur komt niet opdagen! En ik neem wel 3 uur vrij en rij veel te snel naar Den Haag. Ik heb ook een bepaald uurtarief en die heb ik dus ook voor niets opgenomen.... maar een eventuele schadevergoeding geeft Telfort aan dat dit achteraf wordt geregeld als alles opgelost is..... maar wanneer gaat dit gebeuren?!?!?! Zit sterk in de overweging om over te stappen als dit niet voor het weekend is opgelost.

Angry

Uncle_Sam
woww,Shock

dit probleem heb ik dus ook. al bijna 4 weken aan het wachten en ik hoor helemaal niets van KPN of telfort of wie dan ook.
6 juli heb ik telfort gebeld en volgens telfort zou mij VOOR donderdag 16 juli een monteur bellen om een afspraak te maken. het is nu donderdag 16 juli (16.35 uur) en ik heb nog niets van KPN gehoord.
ik begrijp je helemaal peedeepee, want onze verhalen en problemen zijn precies hetzelfde bij telfort.... nou ok, niet helemaal hetzelfde jij woont in Den Haag en ik in Hardinxveld (vlak bij Dordrecht).

ik word ook helemaal gek van dit probleem en denk dat het beste is om ook over te stappen.Sad

We zullen het zien!!Cool

MVG

Uncle_SamWink

Telfort webcareteam
@peedeepee
Dat Telfort niets voor je kan betekenen klopt niet, ik zal er voor zorgen dat er weer een monteur contact opneemt.
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Uncle_Sam
probeer aub ook voor mij een monteur te regelen !!!

3371 TJ
H.nr: 32

MVG
Uncle_Sam
Gewijzigd door Uncle_Sam op 16 juli 2009, 18:29

the unknown
Geduld is een schone zaak.

Volgens mij wordt er al gewerkt aan jou probleem Uncle_Sam. Je probleem is waarschijnlijk wat ingewikkelder.

Aangezien het eerst een klapperlijn was en nu helemaal geen signaal.

@peedeepee , overstappen zal het probleem niet oplossen, vergeet dat niet. Als er een lijn probleem is dan zal je dat ook bij een andere provider hebben. tenzij het op een andere aderpaar geleverd wordt. Maar oplossen van het probleem , nee Smile meer hoofdpijn denk ik , weer een nieuwe aanvraag aansluitkosten ect ect. Alsof je dagelijk zulke problemen hebt. jaren of maanden geen problemen en nu gelijk al dreigen met opzeggen ect.

Beetje begrip zou mooi zijn. Dat de monteur niet langsgekomen is kan Telfort niets aan doen.
Gewijzigd door the unknown op 17 juli 2009, 00:12

sphackr
Geduld? &*(^%*(%^&&$%&^&&*(&*&*(
Ga ik niet eens meer op in.
Zie bericht in ander onderwerp.
prutsers.

peedeepee
Telfort webcareteam schreef:
@peedeepee
Dat Telfort niets voor je kan betekenen klopt niet, ik zal er voor zorgen dat er weer een monteur contact opneemt.

Ja wel hoor, heb eerder al prive berichten ontvangen uit jullie team.

Je mag me helpen met een schadevergoeding voor de niet geleverde diensten en voor niets opgenomen verlofuren. Maar dat gaat vandaag netjes in een klachtenbrief naar telfort. Ik vind dit echt niet kunnen.

Monteur hoeft niet meer te komen, heb afgelopen maandagochtend Ziggo 50 mbit besteld en gisteren is het volledig pakket binnengekomen en met een half uur was alles aangesloten en kan ik weer surfen. Gisterenavond telfort daarom opgezegd.

Uncle_Sam
ik dacht dat overstappen niet zou helpen (zie bericht The Unknown)Sad, maar nu zie ik dat zelf met een andere provider je internet weer normaal kan functioneren (zie bericht peedeepee)Pfft

ik ben al aan het kijken welke provider wel goed is, en vooral een normale service kan aanbieden.Wink

Uncle_Sam

sphackr
Zo zien we maar weer dat Telfort alles
uit haar spreekwoordelijke duim zuigd.
Ze denken dat hun klanten DOM!!! zijn.
grappig!!!
Heb de link gelijk maar even op Twitter gezet.
Gewijzigd door sphackr op 17 juli 2009, 09:28

mesa57
peedeepee schreef:
Monteur hoeft niet meer te komen, heb afgelopen maandagochtend Ziggo 50 mbit besteld en gisteren is het volledig pakket binnengekomen en met een half uur was alles aangesloten en kan ik weer surfen. Gisterenavond telfort daarom opgezegd.

Internet via de kabel kan inderdaad een goed alternatief zijn als een ADSL onbetrouwbaar of langzaam blijkt te zijn.
Als je ziggo 50mb wilt, kan dat wel alleen via een alles in 1 pakker a 64,- per maand.
Alleen internet Z3 kan ook, maar dat is dan 25 mb/down voor 47,- per maand.
Ook Ziggo gebruikers hebben af en toe last van een slechte verbinding en een helpdesk die hun met een kluitje het riet in stuurt....

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telfort 20 MB klapperende verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:08:30
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv