obey-robots.txt
03 December 2016, 01:18
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

BKR melding

Jeftadd
Goedenavond,

Ik zit momenteel met het volgende.
Bij het aanvragen van een krediet bij de bank, werd mij verteld dat ik een BKR melding heb staan. Na enig onderzoek bleek dat dit over een bedrag van 125 euro van een termijn van Telfort ging, wat fout is gegaan in transacie. Daarna, door wanprestaties van jullie incasobureau Cannock Chase, ben ik weer in contact getreden met Telfort. Om een lang verhaal kort te make, Ik heb gesproken met Ruben Poth vn Telfort. Hij adviseerde mij het resterende bedrag aan Cannock Chase over te maken zodfat zij het aan jullie over konden maken en jullie de melding bij BKR positief konden aanvragen. Momenteel krijg ik deze meneer niet meer te pakken, uw medewerkers kunnen mij niet met hem doorverbinden. Ik heb namelijk het bedrag ruim 2 weken terug overgemaakt en het is ivm met mijn nieuwe huis echt HEEL erg belangrijk dat deze BKR melding zeer snel op positief komt te staan. Ik weet uit onderzoek dat dit op zeer korte termijn kan, de verwerking bij BKR zelf duurt maar 24 uur, het ligt er alleen aan hoelang Telfort hierover doet. Daarom vraag ik u ook of u hier spoed achter kunt zetten, U helpt mij hier erg mee uit de brand.

HWaar kan ik mijn gegevens naartoe mailen?

Mvg,

Dhr, den Dulk

the unknown
Hehehe Smile Dit forum begint zijn kleur te geven.

Het is wel te zien dat via dit forum veel positieve dingen naar voren komen.

NOu Webcare Team, kunnen julle deze Heer Smile ook uit de brand helpen ..

Jeftadd
Laten we dit hopen!
Ik ben ongeveer driekwart jaar bezig geweest met Cannock Chase, die mij voor 350 euro claimden terwijl ik zwart op wit had staan dat dit om 125 euro ging. Na 4 keer mijn bankafschriften opgestuurd te hebbenm (Ze zijn meerdere malen kwijtgeraakt) Ik zelf ruim 5 keer erachter aan heb gebeld met verzoeken om betaalgegevens en ik gewoonweg niet teruggebeld wordt, hoop ik dat dit sneller zal gaan verlopen.

the unknown
hhm klinkt niet leuk allemaal ... Ik hoop het echt voor je. Smile maar we hebben alle vertrouwen in de Webcare Team.

Jeftadd
Ja zijn er veel positieve ervaringen met dit webteam?

the unknown
Zeker weten Smile

Ik zou je willen adviseren het 1 en ander te lezen. dan kom je der zelf ook wel achter.

Good Luck !

Jeftadd
Ga ik doen, bedankt!

jodakloosterman
hoi,ook ik had hetzelfde probleemSad,maar ben super goed geholpen hier Grinhoop dat ze jou ook ter wille willen zijnWink.je komt hier in ieder geval verder dan per telefoon of email.Pfftheel veel succes gewenst,weet uit ervaring dat je aardig op hete kolen zit als je je hypotheek rond moet krijgen.Cool

jodakloosterman
kijk maar bij opzegging abonnement Telfort hoe het bij mij verlopen isSmiledat schept hoop??WinkGrin

Telfort webcareteam
@Jeftadd

Wij hebben begrip voor uw situatie.

Om het een en ander voor u uit te zoeken, ontvangen we graag in een PB uw klantnummer en uw mailadres.

daphne
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'BKR melding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
BKR a2 melding, help! Algemeen 3 26 maart 2010, 10:25
BKR A2 melding Algemeen 4 26 maart 2010, 00:49
geen internet...geen melding storingpagina Storing 9 24 maart 2010, 13:07
Logbestand Speedtouch (melding DHCP) Telfort met eigen modem/router 3 30 september 2009, 18:40
Uitval moden na rare Logfile melding Algemeen 20 02 juli 2009, 11:06
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly02:08:38
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv