obey-robots.txt
06 December 2016, 03:50
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

continu wegvallen van dsl verbinding

astraopel
Hallo ik en vanaf zaterdag al bezig mijn internet verbinding weer stabiel te krijgen maandag gebeld naar telfort konden niet meer doen dan een ticket maken voor de 2e lijn ik zit nu al een week zonder internet heb me modem al verschillende malen gereset maar geen reactie. Mijn dsl maakt verbinding en valt meteen weer weg ik heb hier al van alles aan geprobeerd te doen nieuwe kabel tussen modem en splitter en tussen splitter en modem modem ook al rechtstreeks geprobeerd maar niets helpt ik heb begrepen dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben.

Mvg Alex (astraopel)

teitgrot
Ik heb ditzelfde dus sinds gistermiddag. Ik neem aan dat het vanwege de storing komt die telfort vermeld op hun site. Op mijn modem staat w-lan aan, dsl gaat aan, internet en phone gaan aan. Vervolgens vallen de laatste drie uit binnen 5 seconden nadat ze aan zijn gegaan. Daarna beegint het weer opnieuw.

astraopel
is er iemand die iets hier op weet Telfort misschien ik een half uur aan de telefoon gehangen met de klantenservice die zeggen dat de 2e lijn dit op moet lossen maar ik hoor maar niets

mvg alex

Telfort webcareteam
Voor een storing staan 5 - 10 werkdagen, dit is een indicatie. Het kan soms korter of langer duren.
Wellicht kan ik al wat zien, dan heb ik wel uw huisnummer en postcode nodig. Kunt u deze in een pb naar mij sturen?

Joris

Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Uncle_Sam
hallo,

ik heb ook hetzelfde probleem sinds 16 dagen geleden. Eerst viel de signaal heel vaak uit, maar nu doet de internet en de telefoon helemaal niet.
Ik heb ook al iets van 10 keer naar jullie gebeld en ik krijg altijd te horen “we zijn nog steeds bezig om uw probleem op te lossen”. tot nu toe hebben jullie nog niets kunnen doen Frown.

Mijn post code is 3371TJ en huisnummer 32.
Ik hoop dat je mij kan helpen

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

Uncle-Sam Smile

Telfort webcareteam
Uncle-Sam, uw modem staat wel aan?

Joris
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Uncle_Sam
ja hoor de hele tijd.

ik heb het alleen maar een dagje uitgezet, om te kijken of hij misschien de volgende dag wel deed. maar nee hoor hij deed helemaal niets. er branden alleen maar 2 lampjes.

1 power
2 Wlan

adsl, internet en phone 1 zijn alle 3 uit.

en als je de telefoon pakt, hoor je alleen maar een soort fax geluid.

MVG

Uncle SamSmile

dohi
Ook hier zelfde probleem. Zesde weekend dat ik zonder internet en telefonie kom te staan. Op de werkdagen deed het gewoon goed maar als op vrijdag telfort zijn deuren sluit doen ze mijn internet ook uit. Effe bellen en ze weten het niet. Na het laatste weekend doet het niets meer. Zyxel gaat continu reseten. Sinds overname van Speedlink is geen maand geweest dat ik niet moest bellen. Altijt een of andere storing. Ik vind dat telfort zijn deuren voorgoed dicht moet doen.Sad

Telfort webcareteam
Uncle_Sam, KPN is nog bezig met uw aansluiting heb ik begrepen.

dohi, wat geeft de helpdesk aan dat het probleem is?

Joris

maikel112
Ook hier al 1 week geen internet meer, valt continu weg. Lamje DSL en internet gaan uit en dan begint dsl weer te knipperen en dan internet en dan vallen ze beide weer weg en zo hele tijd door. En de klantenservice zegt jah ik weet niet wat het is ik zet je door naar 2e lijn kan 10 dagen duren. Ach fijn dat ze zo snel er naar kijken ahum.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'continu wegvallen van dsl verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Playstation 3 maakt geen verbinding WiFi 2 03 maart 2016, 18:54
VPN verbinding Hardware instellingen 17 21 januari 2016, 19:35
Draadloze verbinding valt weg WiFi 36 13 november 2013, 11:15
WiFi en VPN verbinding WiFi 1 29 mei 2013, 18:49
instabiele verbinding Storing 1 28 mei 2013, 17:33
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:33:43
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv