obey-robots.txt
06 December 2016, 03:54
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

storing in Bergambacht (regio Rotterdam? Gouda?)

Marius1976
Hoi!

Geen idee onder welke regio dit dorp valt voor w.b. ADSL. Maar goed... gisterenavond was er een storing waarbij er helemaal geen ADSL signaal meer was. Ook niet bij andere providers, dus dat zal wellicht een KPN probleem zijn geweest?

Maar nu doet sinds een klein uurtje de internet verbinding zelf het niet meer. Rood lampje bij internet.

Is dit bekend? Is dit landelijk?

Het is een tijd goed gegaan, maar twee storingen in 24 uur voelt aan als een voorbode van nog meer trammelant.

Modem resetten lost het probleem niet op.

Groet
Marius

Telfort webcareteam
Er is op dit moment een storing aanwezig op het KPN netwerk.

http://klantenser...aties.aspx

Joris
Gewijzigd door Telfort webcareteam op 03 juli 2009, 15:45
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Marius1976
Telfort webcareteam schreef:
Er is op dit moment een storing aanwezig op het KPN netwerk.

http://klantenser...aties.aspx

Joris

Aha bedankt.

Overigens is de datum van dat bericht 3 augustus 2009, en dat is pas volgende maand Wink

Groetjes
Marius

Telfort webcareteam
Dan waren mijn collega's even ingedut, ze hebben het al hersteld zie ik.

Joris
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

teitgrot
Mijn internet en vast telefonie ligt er al (minimaal) vanaf 16.00 uur uit. En ik zit volgens mij niet bij telfort via een KPN netwerk dus die mededeling van telfort klopt volgens mij niet. Als er slechts 1400 gedupeerden zijn vind ik het jammer dat ik daar net tussen zit.
Ik woon trouwens in Leiden.
Telfort, wat is de voortgang van de storing en wat zijn de verwachtingen?

Marius1976
Van Telfort kreeg ik ook een email met de verduidelijkende mededeling:

"Wij zijn op de hoogte van het probleem en werken aan een oplossing."

Of dat nu op het probleem van KPN slaat, of dat er wat anders aan de hand is... geen idee.

Overigens had ik het in mijn startpost over 2 problemen binnen 24 uur, maar het moet zijn 3 problemen. Gisterenavond aan het begin van de avond viel het internet ook al voor onbepaalde tijd uit. Enige uren later was er geen ADSL lijn meer, en nu vandaag dus weer dit.

Ik hoop nogmaals dat het nu weer allemaal goed is en blijft, want dat gekloot is super irritant. Vooral als je telefoon het dan ook niet doet.

Succes daar in Leiden in ieder geval!

Marius

teitgrot
nu 's ochtends nog niks veranderd. Als ik m'nmodem aanzet gaat eerst w-lan aan, vervolgens dsl, vervolgens ook internet en daarna m'n beide phones. Binnen 5 seconden vallen dsl, internet en de phones weer uit.

Sir Tycoon
In Gouda geen problemen hoor!

Groeten
Sir Tycoon

teitgrot
Bedankt. Ik heb inmiddels telfort gebeld. Het is een individueel probleem. Ze hebben een onderzoek gestart. Mijn verbinding klappert. Dat heb ik meer gelezen op dit forum. Ik ben benieuwd.
Gelukkig zit er 1 onbeveiligde verbinding im mijn buurt daardoor kan ik wel op internet. Telefoon zit er dus voorlopig niet in.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing in Bergambacht (regio Rotterdam? Gouda?)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
storing Algemeen 3 20 april 2016, 14:55
Storing internet Papendrecht Storing 2 24 oktober 2015, 17:52
Storing TV tijdens onweer Storing 12 31 augustus 2015, 19:08
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen 1 04 oktober 2014, 16:10
Storing Enschede Storing 1 16 augustus 2014, 10:47
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:37:28
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv