obey-robots.txt
02 December 2016, 23:15
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene gebruikers ervaringen zowel positief als negatief kun je hier kwijt.
 Onderwerp afdrukken

Overstap

pandabeest
Iets meer dan een maand geleden de overstap van XS4ALL naar Telfort aangevraagd. Had al ADSL dus alles was snel geregeld. Modem binnen 2 weken in huis. Oplevering zou 30 juni (vandaag) plaatsvinden. Met angst en beven zag ik dit tegemoet daar het bij de andere providers soms weken (!!) duurde voor ik weer internet had.
Vanmorgen om 07:30 viel het signaal weg van XS4ALL. Binnen 1 min zag ik in de Zyxel dat ik van ADSL2 naar 2+ was gegaan. Modem ingesteld naar de Telfort instellingen, reboot en tadaa !!! Internet !!!!

Nu verbinding met 19204 kbps / 1031 kbps. (Zit maar 400 meter van de centrale) en STABIEL !

Geen rare foutmeldingen in de logs...geen klapperende lijnen....nog geen 3 min zonder internet gezeten...Zo hoort het !!

Dus...Ondanks alle klaagzang e.d. in dit forum kan het dus wel goed gaan !

EdP
Welkom en gefeliciteerd. Zo verging het mij dus ook, al moet ik het dan stellen met "maar" 10Mbit (was eerst 11). Jaja, over een paar jaar denken we hier weemoedig aan terug: "tjeeses weet je nog vroeger, toen had je maar 20Mbit ... tssssss".
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

the unknown
inderdaad, hehe Smile

weetje ik kom soms bij ons op de afdeling klanten tegen die nog met een inbel verbinding werken Smile Weet dat mijn eerste internet ervaring daar mee begon. Hoge rekeningen waar me ouders niet blij mee waren Smile wat een tijd zeg. en nu de mbits en over een paar jaar zal het nog gekker zijn.
Gewijzigd door the unknown op 01 juli 2009, 01:36

Marchu
pandabeest schreef:Dus...Ondanks alle klaagzang e.d. in dit forum kan het dus wel goed gaan !

Maar het gaat zeker wel vaker goed, alleen ja als iemand een probleem heeft zet ie dat eerder hier neer denk ik.

Ik zit vanaf dag 1 (dag8) bij Telfort, en kom ook bij xs4all vandaan. (zal 2 jaar geleden zijn geweest?)
Zelf heb ik eigenlijk nooit grote problemen of uitval gehad, in ieder geval niet meer dan bij xs4all. En altijd stabiel op 16,5-17Mbit met gewezen isdn lijn. (scheelt al gauw 2Mb op normale lijn)
Daarom nooit hier wat geplaats, maar nu ik wel wat probs heb, ben ik toch gaan plaatsen hier om te kijken of iemand hier een oplossing weet.

Maar vooralsnog geen spijt gehad van me overstap.
Gewijzigd door Marchu op 01 juli 2009, 04:21

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstap', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Overstap Telfort pre naar HI Sim-Only Algemeen 1 12 januari 2010, 18:51
Overstap Budgetphone, lijnhuur KPN Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 14 29 augustus 2009, 09:12
Overstap online-->telfort Opleveringsproblemen 6 02 mei 2009, 11:04
Telfort overstap van Zonnet/Versatel/ Teel2 Gebruikers ervaringen 9 03 februari 2009, 01:21
Nummerbehoud bij overstap voor einde abonnement Algemeen 2 13 augustus 2008, 16:32
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly< 5 mins
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv