obey-robots.txt
04 December 2016, 09:09
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

laat je horen als je slecht internet heb

quikie37
Geachte telfort gebruikers

Als jou contract over genomen is door TELFORT,en je ben er niet beter van geworden maar alleen slechter.
Laat het mij dan weten.
16-07-2008 gaat er klacht naar de geschillencommisie.
Hoe meer medestanders des de beter de klacht behandeld wordt.

Groetjes
Gewijzigd door quikie37 op 30 juni 2009, 12:44

the unknown
hhm , Quikie37,

Ik zou van 2008 . 2009 maken .

Ga der vanuit dat het nog gaat gebeuren Smile

quikie37
sorry typfout

quikie37
quikie37 schreef:
Geachte telfort gebruikers

Als jou contract over genomen is door TELFORT,en je ben er niet beter van geworden maar alleen slechter.
Laat het mij dan weten.
16-07-2009 gaat er klacht naar de geschillencommisie.
Hoe meer medestanders des de beter de klacht behandeld wordt.

Groetjes

the unknown
ik hoop dat je der iets mee gaat bereiken en niet dat het weggegooid geld zal zijn plus al de tijd dat je der mee bezig bent.

Stress, fustratie , woede ect. Smile

Goodluck zou ik zeggen.

Mocht het succesvol zijn krijg je alleen wat geld en als Telfort het niet kan oplossen (hoe jij denkt dat het hoort te zijn, kan je ook weg Smile want je bent er niet mee eens.

quikie37
Het gaat niet om het geld het gaat over contract overname,dit houd in dat abo van 20Mb over genomen is door TELFORT
was speedlinq.Uit brief van TELFORT zelf stond dat er niks zou veranderen.Vervolgens had ik geen voip meer (7 maanden
lang)mijn internet-snelheid ging van 20Mb naar 13 a 14Mb dit terwijl ik 20Mb account heb en daar ook appart voor betaald.
En mn 50Mb homepage kwijt ben is nu nog maar 1024Kb
Volgens de OPTA als er een contract overname gedaan wordt dan mag de klant er niet slechter van worden.Staat in wet
telecommunicatie.

gegroet

the unknown
Ach ik wil niet de hele riedeltje opnieuw vertellen. Maar het is een abonnement TOT 20 mbit. En daar betaal je dan ook voor.

De lijn kan door de jaren heen kelderen als de kpn de lijn langer maakt. dit vooral met nieuwbouwwoningen ect.
Of de kwaliteit koper neemt af en zo kan ik nog doorgaan.

Nergens staat in de wet dat men dat ook moet halen. 7 maanden zonder telefoon heeft denk ik ook aan jou kennis, of aan jou gelegen. Want toen de Webcare team erwas was het ook gelijk opgelost. Naar mijn weten is het geen portering of routering probleem geweest. want anders had het langer geduurd.

En toen er gevraagd werd aan wie het lag , gaf je een antwoord Lag aan Telfort. iemand met een klacht van 7 maanden kan ook beargumenteren waar het aan lag en hoe het is opgelost. want dat is een vraag dat een klant altijd aan een provider stelt. Plus heb je waarschijnlijk geen vergoeding gekregen want als iets onterecht is krijgt men dat zeker vergoed.

in jou geval hebben we jou niet erover gehoord plus nu je naar de Geschillencommisie gaat en ik weet dan ook zeker dat je de 7 maanden meeneemt als klacht.

Daarnaast heb ik mijn twijfels. Want je ergert je het meest aan de snelheid en de telefoon gedeelte horen we weinig van. iemand die 7 maanden problemen heeft gehad met telefoon en het in 1 keer opgelost is en geen klachten meer...

Ik werk dagelijks met klachten zoals die van jou. En geloof me het ligt niet altijd aan een provider.

Maar wie ben ik om dat te zeggen en dat iedereen het moet geloven.....

EdP
Even een misvatting rechtzetten. In eerste instantie veranderde er niks door de overname van Speedlinq naar Telfort. Er stond destijds op de speedlinq site:

http://www.speedlinq.nl/php/faq.php:

"Inhoudelijk verandert er niets aan uw abonnement. De snelheid van uw verbinding blijft gelijk, u behoudt uw e-mailadressen en u blijft dezelfde abonnementskosten betalen."

(de betreffende pagina is er niet meer)

In de tussentijd zijn de Algemene Voorwaarden wel al zeker 2x gewijzigd. Dat je die niet geweigerd hebt betekent dat je nu een Telfort abonnement hebt. Had je ze wel geweigerd, dan was je nu geen Telfort klant meer, dat terzijde.

Je klacht dat Telfort jouw abonnement niet had mogen wijzigen is dus ongegrond. Elke provider heeft op elk moment het recht te voorwaarden te wijzigen en jij als klant hebt, indien dat gebeurt, het recht te overeenkomst op te zeggen. Doe je dat niet, dan ga je impliciet akkoord.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

quikie37
Tja mannen

daarom staat deze site ook bol van de klachten omdat jullie het zo goed weten allemaal.dat verbaasd me wel hoor.
Jullie kennis is zo hoog en werken niet voor telfort?jammer hoor.Telfort kan jullie prima gebruiken.
Maar nogmaals tijdens probleem met voip tig keer contact gehad met telfort en tig keer 06 nummer gegeven en altijd beleefd
gebleven.De man die het voor me opgelost heeft is een half uur bezig geweest en mn de instellingen waren allemaal oke
Wat het probleem was weet ik niet,heb ik zelf ook niet om gevraagt maar zo ver als ik begreep stond er ergens een blokkade
Wat algemene voorwaarde betreft heeft telfort mij nooit schriftelijk medegedeeld,als ze dat wel gedaan hadden dan had ik
contract gestopt.En nogmaals bij een contract overname mag volgens de telecommunicatie wet de klant er nooit
slechter van worden.Hadden jullie kunnen weten,want jullie weten toch alles.

gegroet

quikie37
EN Edp heb het zwart op wit staan en niet van speedinq site

En volgens mij moest ik eigen topic starten van jou ???? dus waar jij het over heb zou je dat op je eigen stukje willen doen?

gegroet

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'laat je horen als je slecht internet heb', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
Storing internet Papendrecht Storing 2 24 oktober 2015, 17:52
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
internet buitenland bundel Klacht over Telfort 1 09 augustus 2015, 22:57
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen 1 04 oktober 2014, 16:10
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly10:06:21
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv