obey-robots.txt
06 December 2016, 03:54
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

1339 (Almere)

ton2e
Geen verbindign. Staat (zoals te verwachten?) niet om de Telfort pagina.

the unknown
Graag willen we je helpen , maar dat het niet op de Telfort pagina staat, kunnen wij niks aan doen.

zoals te verwachten zeg je , Beter dat je in vervolg geen moeite meer doet , want in beide gevallen komt het op hetzelfde neer ,

Geen internet als conclusie
Gewijzigd door the unknown op 28 juni 2009, 03:18

ton2e
[Edit: onnodig citaat verwijderd]

Geen idee wie jij bent maar je doet alsof je in dienst van Telfort bent. En in dat geval is dit een uitermate onbeschofte reactie.

Schrijf ik ergens dat jij er iets aan moet doen? Doe niet zo maf! Ik ken je niet dus hoe zou ik dat kunnen denken?
Gewijzigd door EdP op 28 juni 2009, 11:44

EdP
Take it easy.

The Unknown werkt niet bij Telfort (zei hij elders) en hoewel je het als negatief opvat, heeft hij wel een punt in de zin dat niemand hier (behalve Webcare) er iets aan kan doen dat het niet op de Telfort storingen pagina staat.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

ton2e
[Edit: onnodig citaat verwijderd]

Natuurlijk kan niemand er hier iets aan doen. Die verwachting heb ik dan ook geen moment uitgesproken. Sterker, ik heb ook niemand aangesproken maar er waren er hier blijkbaar 2 mensen die zich aangesproken voelden

Maar een subforum met titel "Storing" vraagt om daar een storing te melden. Daarnaast vind ik het gewoon bezopen dat Telfort er winkeluren op na houd. Die mening geef ik dan ook op dit forum.

Verder blijf ik er bij dat het een hele kleine moeite is om te zorgen dat een storingspagina (nagenoeg) 24/24 up-to-date gehouden wordt. Kan simpel door de verantwoordelijke technici.
Gewijzigd door EdP op 28 juni 2009, 11:59

EdP
Vanuit mijn eigen werk kan ik je zeggen dat meestal pas wanneer ergens een storing wordt gemeld, er actie wordt ondernomen. Pas als je ermee bezig bent kun je te weten komen of er sprake is van een incident of dat er veel meer aan de hand is. Pas daarna kun je de gebruikers informeren over de status. Dit wil je natuurlijk zo snel mogelijk doen, maar je wilt wel zeker zijn van je zaak.

Dat Telfort buiten kantooruren niet bereikbaar is vind ik ook wel jammer, maar zelfs bij XS4ALL heb je geen 24x7 ondersteuning. Toen ik daar zelf nog klant was, was de helpdesk bereikbaar tot 22 uur doordeweeks meen ik, maar nu is het ook anders:
Maandag t/m vrijdag 9.00 - 20.00
Zaterdag en zondag 12.00 - 17.00

Dat is denk ik toch de trade-off van het kiezen voor een prijsvechter. Doe ik zelf ook dus. Daarmee neem ik voor lief dat ik geen eersteklas ondersteuning ontvang, in ruil voor een lage prijs.

Desalniettemin hoop ik wel voor je dat het probleem snel wordt opgelost, al dan niet door dit forum.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

the unknown
Ton2e, we hopen allemaal zeker dat je probleem opgelost zal worden of al is opgelost. Maar dat we elkaar niet kennen dat is een feit. Ik hoop dat je het ook niet te negatief oppakt.

Ik wil niet zeggen dat je niet gelijk hebt , tuurlijk sommige dingen kunnen altijd beter maar of dat gaat gebeuren is de vraag.

Maar men moet niet teveeel verwachten van een prijsvechter.
Dat heb ik inmiddels wel door.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '1339 (Almere)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Almere geen internet Storing 3 19 maart 2009, 00:28
storing Almere 036 Algemeen 3 15 mei 2008, 22:56
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:37:13
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv