obey-robots.txt
06 December 2016, 03:54
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

opzegging abonnement Telfort

jodakloosterman
hoi,ik heb een probleem.ik probeer al sinds 2 april 2009 mijn mobiel abonnement bij Telfort te beeindigen.maar Telfort doet net of zijn neus bloed.wordt er inmiddels horrendol van.hoop dat ik via deze weg wat tips kan krijgen.ik heb inmiddels al heel veel telefoontjes gepleegd,waar je ronduit schofterig te woord wordt gestaan.dan maar via de mail.wordt er beloofd dat het zsm opgezegd wordt.er is ook al een afkoopsom bedrag bekend,maar ze gaan vrolijk door.ik wil gewoon zo snel mogelijk van die Telfort verlost worden.wie heeft er raad?? Ook hebben we nu door een abonnement dat afgesloten was,maar nog een bedrag was blijven staan.een BKR melding.doordat we 2keer kort achter elkaar verhuisd zijn,en de post van dat abonnement niet doorgestuurd is(de andere wel???)we kwamen erachter toen we onze hypotheek aan gingen vragen.zo gauw we wisten dat het bedrag open stond,hebben we het bedrag+incassokosten voldaan.ze hebben beloofd de BKR melding te herstellen,maar hebben dat ook nog steeds niet gedaan.we hebben het hele verhaal uitgelegd,maar ze zijn keihard.ik heb nog nooit met BKR te doen gehad.betaal altijd alles op tijd.het gevolg is nu wel dat we 5 jaar helemaal niets kunnen financieel.en dat terwijl we net ons droomhuis hebben gekocht,waar alles nog gerenoveerd moet worden.kan dit allemaal zo maar??wie heeft er tips??Heb nu weer een mail gestuurd,maar daar wordt nu helemaal niet meer op gereageerd.weet niet meer wat te doen
 
nluc
Heb je geen rechtsbijstand verzekering?

Daar moet je anders eens mee in zee gaan.

Of raadpleeg eens deze website http://www.consuw...

Wellicht bied deze een oplossing voor jou probleem.
Gewijzigd door nluc op 10 juni 2009, 10:11
 
jodakloosterman
nee,helaas heb ik geen rechtsbijstandverzekering.ik heb al diverse keren via mail om een oplossing gevraagd,maar zal het nu hoger op moeten gaan zoeken,want dit wordt hem niet.bedankt voor de tip!!zal kijken of Telfort aangesloten is bij de geschillencommisie
 
Telfort webcareteam
@Jodakloosterman

Wij vinden het jammer dat u door onze medewerkers niet correct te woord bent gestaan. Hiervoor bieden wij onze excuses aan. Achter de schermen werken wij hard aan het verbeteren van onze service en de kwaliteit hiervan.
Wij hebben begrip voor uw situatie en wij ontvangen graag in een PB uw klantnummer, het betreffende mobiele nummer en uw e-mailadres. Na ontvangst van de opgevraagde aanvullende informatie kunnen wij het een en ander voor u uitzoeken over de opzegging en u hierover berichten.
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
 
jodakloosterman
ik heb net via PB mijn gegevens verstuurd voor wat betreft het telefoonnummer en nog een met het emailadres.hoop dat ik via deze weg een oplossing krijg aangeboden.alvast bedankt mvg Jolanda Kloosterman
 
jodakloosterman
heb net bericht gehad van Telfort.wachten nog op het openstaande bedrag.terwijl ik een tijdje geleden al verzocht heb om een overzicht en betaal gegevens,zodat ik het per internetbankieren over kon maken.maar goed,er zit schot in de zaak.nu nog het BKR verhaal en dan ben ik helemaal gelukkig.
 
jodakloosterman
toch te snel gejuicht??heb nog geen bericht terug gehad.
 
jodakloosterman
het enige wat ik nodig is de hoogte van een bedrag,zodat ik dat kan overmaken en eindelijk verlost ben van Telfort.is dat nou zo moeilijk??Sadzit te wachten,maar nog steeds nietsAngry
 
jodakloosterman
Telfort webcareteam schreef:
@Jodakloosterman

Wij vinden het jammer dat u door onze medewerkers niet correct te woord bent gestaan. Hiervoor bieden wij onze excuses aan. Achter de schermen werken wij hard aan het verbeteren van onze service en de kwaliteit hiervan.
Wij hebben begrip voor uw situatie en wij ontvangen graag in een PB uw klantnummer, het betreffende mobiele nummer en uw e-mailadres. Na ontvangst van de opgevraagde aanvullende informatie kunnen wij het een en ander voor u uitzoeken over de opzegging en u hierover berichten.
heb nog steeds niets vernomen omtrent BKR verhaal en de openstaande kosten van het abonnement wat ik wil beeindigen.zou graag weten waar ik aan toe ben.alvast bedankt voor u medewerking
 
Telfort webcareteam
@jodakloosterman

Hartelijk dank voor het verzenden van de gevraagde informatie.
Ik heb naar aanleiding hiervan het een en ander voor u nagekeken.
Omdat wij uw privacy beschermen reageer ik (hier) niet inhoudelijk op uw vragen.
U ontvangt in de loop van vandaag een e-mail van mij voorzien van de nodige toelichting.

Vast bedankt voor uw geduld.

Daphne
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opzegging abonnement Telfort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:37:43
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv