obey-robots.txt
09 December 2016, 16:21
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

continu resettend modem

pahles
Ik heb al tijden een speedtouch 780WL modem (eerst via speedlinq, daarna telfort). Heeft altijd goed gewerkt, op één keer na. Toen (enkele maanden geleden) heb ik de modem voorzien van nieuwe firmware en na wat problemen met instellingen voor telefonie, werkte uiteindelijk alles weer als vanouds. Sinds een week of 3 reset de modem om de haverklap spontaan. Kort voor de reset wordt surfen ontzettend traag. Dit gebeurt helaas niet met een patroon, vandaag is er bijvoorbeeld (nog) niets aan de hand, maar als het gebeurt, gebeurt het meerdere keren per dag. Het is hoogst vervelend. Heeft iemand hier ervaring mee?

EdP
Je zegt "sinds een week of 3", is dit toevallig sinds 26 mei?
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

pahles
Dat zou heel goed mogelijk kunnen zijn, maar zo precies weet ik het ook niet. 26 mei is pas twee weken geleden, voor mijn gevoel speelt het al langer.

Wat is er met 26 mei?

EdP
Heftig onweer, hier zijn vast wel wat modems aan overleden.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

pahles
Helaas, hier (maastricht) zijn toen 3 spatten regen gevallen, geen onweer gezien.
Gewijzigd door pahles op 10 juni 2009, 09:13

Telfort webcareteam
Ik zou denken aan een kapotte modem of voeding. U zou contact op kunnen nemen met de helpdesk om een enkelpooorts modem in bruikleen te vragen. Hier komen wel € 14,95 administratie- en verzendkosten bij.

Joris
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

pahles
Sorry voor de late reactie.

Toch wel vreemd: ik krijg een modem (multipoort, wlan) van mijn provider en als het dan kapot gaat kan ik een enkelpoorts modem (zonder wlan waarschijnlijk) 'in bruikleen' krijgen.... Waarom heb ik mijn modem toentertijd niet ook in bruikleen gekregen?

Overigens lijkt het probleem opgelost: ik had sinds een paar weken parental control aanstaan. Dat heb ik weer uitgezet en sindsdien geen reset meer gehad (*zoekt ongeverfd hout*). Bug in firmware? Who knows?

Telfort webcareteam
Omdat er geen onbeperkte garantie op de modems zitten worden deze niet onbeperkt vervangen.

Bij Speedlinq werd u eigenaar van de modem, vandaar. Vanaf februari 2008 zijn we pas begonnen met de bruikleenmodems. Ik was ervan uitgegaan dat die van u buiten de garantie zou vallen.

Fijn dat alles weer werkt.

Joris
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'continu resettend modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Welk modem moet ik aanschaffen ? Telfort met eigen modem/router 3 07 maart 2016, 19:57
Modem P-2601HN en een Synolgy NAS Eigen netwerk achter het Telfort modem 7 11 oktober 2014, 12:27
Ongevraagd een nieuw modem Algemeen 4 09 april 2014, 22:17
Eigen router achter modem: óf wifi óf televisie Eigen netwerk achter het Telfort modem 11 10 februari 2014, 12:22
Terugsturen Modem Algemeen 3 13 januari 2014, 16:29
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:41:14
| Lutz09:59:37
| jonagold 1 dag
| hilka85 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv