obey-robots.txt
03 December 2016, 01:18
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

let OP!!!!!!! let op!!!!

haagie
let op wat er binnenkort gaat gebeuren!!!!!! na een jaar geschil met telfort mobiele telefonie ben IK het zat.
het kan helaas niet op de normale manier dus dan maar op mijn manier!!!! en nogmaals blijf opletten want het wordt landelijk nieuws!!! IK heb het er voor over

SimOnly
Beste haagie, dit is je eerste post op dit forum. De bedoeling is dat je hier geholpen wordt op dit onafhankelijke forum door mede gebruikers of door telfort webservice.

Dus als je je probleem wilt omschrijven dan kan iemand er misschien iets mee.

SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

haagie
beste simonly,
om een heel lang verhaal kort te maken het volgende,
een jaar geleden werd er bij de phonehouse mij geadviseerd om van kpn naar telfort over te stappen MET NUMMER BEHOUDT omdat dat voor mij voordeliger zou zijn. ik zij dat als ik mijn nummer kon behouden ik daar zeker geen probleem mee zou hebben,dit werd mij door de verkoper gegarandeerd dat dit geen probleem zou zijn en hun zouden verders alles regelen. dit was ca in februari toen ik in dat zelfde jaar op vakantie was geweest was ik toch nieuwsgierig hoeveel ik vanuit het buitenland had gebeld(augustus) tot mijn verbazing bleekt dat zowel kpn als telfort beide maandelijks geld van mijn rekening incasseerde ik heb toen gelijk een gedeelte van telfort nog terug gestorneerd en ben gelijk actie gaan ondernemen.nu is het zo dat na vele telefoontjes/brieven en naar de phonehouse te zijn geweest iedereen elkaar de schuld geeft maar niemand die mij tot dus ver heeft kunnen helpen.telfort heeft gewoon de zaak uit handen gegeven aan een incasso-bureau die ik ook al diverse malen heb gesproken en waar uiterraard het bedrag ook alleen maar oploopt zij kunnen mij ook niet helpen en zeggen alleen maar u moet door blijven procederen tegen telfort NOU DIT HEEFT TOTAAL GEEN NUT!!!!. de laatste keer weer een tijdje bij de klantenservice(hoe durfen ze het zo te noemen) in de wachtrij gestaan en na uiteindelijk iemand te hebben gesproken en voor de zoveelste keer het verhaal te hebben uitgelegd zou ik door telfort worden terug gebeld dit is tot heden nog steeds niet gebeurt maar wel weer een brief van de incasso.u begrijpt ik sta als consument met m'n rug tegen de muur en ben het zat.....ik heb zelf maar iets bedacht om het in het nieuws te gaan brengen want ik weet het niet meer. en voor de duidelijkheid ik betaal wat dan ook altijd netjes op tijd heb ook nergens schulden maar weiger gewoon om voor iets te betalen waar ik geen gebruik van maak en dat schijnt bij de genoemde bedrijven niet tot hun door te dringen

Telfort webcareteam
Zou ik uw postcode en huis nummer mogen ontvangen, en het 06 nummer waar het om gaat? Dan kunnen we het nader bekijken.

Joris
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

haagie
goedendag,
ja dat mag alleen weet ik niet het telnummer waar telfort het over heeft want ik heb nog steeds mijn eigen nummer met kpn als provider. krijg van telfort ook nooit een factuur dus kan het daar ook niet op zien.
mijn huidige nr is 06-xxxxxx xxxxx huisnr xx te xxxx
wel vreemd om deze gegevens op een openbaar forum te zetten,maar goed misschien is er dan toch nog iemand die mij kan helpen en ik heb tenslotte niets te verbergen

gr

Edit SimOnly: Via een Persoonlijk Bericht werd ik op de hoogte gesteld door Telfort webcareteam dat er privacy gevoelige gegevens in het forum staan. Ik heb ze bij deze onleesbaar gemaakt.

Post nooit privacy gevoelige gegevens in het forum en ga alleen in op verzoeken van vertrouwde personen om gegevens per Persoonlijk bericht te verstrekken. Vertrouwde personen zijn beheerders, moderators en Telfort officials. Beheerders en moderators zijn te herkennen aan hun 'titel' in het forum. Telfort officials staan in de groep Telfort-officials en zijn daardoor te herkennen.

Gewijzigd door SimOnly op 05 juni 2009, 13:14

Telfort webcareteam
Haagie, ik adviseer u om nooit dit soort gegevens ergens online te posten. Ik bedoelde dat u ze mij kon sturen via PB (prive bericht).

U kunt nog de gegevens aanpassen, ik adviseer u deze gegevens weg te halen.

Mijn collega's zullen er naar kijken.

Joris

[update]
We kunnen inderdaad niets vinden met deze gegevens. Op uw afschrift moet iets vermeld staan waar we het mee moeten kunnen herleiden. Kunt u dit misschien naar mij sturen via een pb?

Joris
Gewijzigd door Telfort webcareteam op 05 juni 2009, 15:56
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

the unknown
Haagie ,

nu maak je me echt nieuwsgierig...

Let op wat er binnenkort gaat gebeuren!!!!!!

wat gaat er dan gebeuren?? kan niet slapen van de nieuwsgierigheid. DAMN!

Telfort webcareteam
@ Haagie, excuses voor de late reactie. Bedankt voor de gegevens. Wij hebben uw probleem in behandeling genomen en bekijken nu de mogelijkheden om dit op te lossen. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.

Aida

Telfort webcareteam
@Haagie

Vandaag hebben wij het verzoek bij de betreffende afdeling neergelegd om u spoedig telefonisch te benaderen. Ik wacht nog op een bevestiging. Zodra ik deze heb ontvangen bericht ik u opnieuw.

U geeft aan nooit facturen van ons te hebben ontvangen, dat klopt.
Telfort stelt de facturen online beschikbaar via Mijn Telfort.
Vanwege de overdracht van uw dossier is het nu niet meer mogelijk om een Mijn Telfort account aan te maken.

Wij gaan ervan uit dat u bereikbaar bent op het te behouden nummer, indien u een alternatief nummer wilt doorgeven, dan ontvang ik dat graag in een PB.

daphne

Richard
U geeft aan nooit facturen van ons te hebben ontvangen, dat klopt.
Telfort stelt de facturen online beschikbaar via Mijn Telfort.

Hoezo dat klopt? Ik krijg toch ook gewoon altijd de facturen per email?

Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'let OP!!!!!!! let op!!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly02:09:04
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv