obey-robots.txt
04 December 2016, 17:16
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Na verhuizing geen internet

Liberty
Al sinds 1 jaar heb ik een ADSL internet abonnement bij Telfort.
In april (ruim 1 maand voor de verhuizing) mijn nieuw adres doorgegeven.
Schriftelijk een bevestiging gekregen van Telfort dat op 29 mei jl. op het nieuwe adres internet zal gaan werken.
29 Mei was de verhuisdag, dus geen tijd gehad om de internet verbinding te testen.
Afgelopen zondag getest maar helaas geen internet.

DSL ledje brandt niet. Ook op het 2de ader paar. Reeds 2 keer gebeld naar Telfort.
Er zou nu onderzoek worden gestart.
Is er al iets bekend wat de status is?

Het betreft een internet verbinding zonder KPN telefoon abonnement.

Dit bericht is nu verstuurd via het werk.
Gewijzigd door Liberty op 04 juni 2009, 12:02
Sinds 29 april 2008 Telfort internet. Tevens voip telefonie via smsdiscount en verder heb ik nog KPN budget en voip nr. van budgetphone voor binnenkomende gesprekken. Dus 2 telefoonnummers voor buitenaf. Valt internet uit ben ik nog bereikbaar via de vaste lijn van KPN.
update: vanwege een verhuizing vanaf 29 mei 2009 geen KPN meer bel met VOIP via SMS discount. Inkomende gesprekken via een voip nr. van Budgetphone.

Telfort webcareteam
Stuurt u mij uw postcode en huisnummer, dan kan ik kijken of er al een update is.

Joris
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Liberty
[Edit: Onnodige quote verwijderd]

Via PB postcode en huisnummer gestuurd.

Alvast bedankt.
Gewijzigd door EdP op 04 juni 2009, 17:33
Sinds 29 april 2008 Telfort internet. Tevens voip telefonie via smsdiscount en verder heb ik nog KPN budget en voip nr. van budgetphone voor binnenkomende gesprekken. Dus 2 telefoonnummers voor buitenaf. Valt internet uit ben ik nog bereikbaar via de vaste lijn van KPN.
update: vanwege een verhuizing vanaf 29 mei 2009 geen KPN meer bel met VOIP via SMS discount. Inkomende gesprekken via een voip nr. van Budgetphone.

Telfort webcareteam
KPN is aangestuurd, we wachten nog tot ze een terugkoppeling geven.

Joris
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Liberty
[Edit: Onnodige quote verwijderd]

Ik heb mijn mobiel nummer doorgegeven, dus ik hoor het wel.
Gewijzigd door EdP op 04 juni 2009, 17:33

Liberty
Ik ben wel benieuwd wanneer internet op dit adres zal gaan werken.
In ieder geval na 1 week na de beloofde internet oplevering nog steeds geen adsl signaal op dit nieuwe adres en daardoor ook geen voip telefonie.

Wat is er eigenlijk mis gegaan en wanneer heeft KPN dit probleem opgelost?
Waarom geen adsl signaal op het zelfde aderpaar? De oude bewoonster is al meer dan 2 weken weg op dit adres.
Bij de vorige verhuizing (6 jaar geleden) geen problemen, waarom nu wel?

Ik heb internet ook nodig voor het werk.
Moet ik nu ook betalen voor internet terwijl ik al 1 week geen internet heb?
In de woonkamer komen de kleuren rood/blauw binnen (die zijn aangesloten) en groen/geel. Opbeiden geen adsl signaal.
Wat is officieel de kleuren voor het 2de aderpaar? oranje/wit?

Graag een reactie van het Telfort team.
Gewijzigd door Liberty op 07 juni 2009, 00:33

the unknown
Betalen zou ik zeker doen. neem aan dat je nog verder wilt met telfort Smile , het kan zijn dat iets in de colo niet goed zit of in een tussenkasje,

Als er al een incident aangemeld is zal er meestal een monteur aangestuurd worden om alles nogmaals na te kijken, deze komen vaak ook op locatie aangezien je een dedicated lijn hebt. Ik zou maar afwachten dan zal het in iedere geval wel goed komen.

EdP
Normaal is inderdaad rood+blauw en oranje+wit. Een enkele keer worden de kleuren ook (per ongeluk?) door elkaar gehusseld, dus probeer alle combinaties eens.
Gewijzigd door EdP op 07 juni 2009, 12:07
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Liberty
Positief nieuws.

Vandaag een telefoontje gekregen van KPN service, morgenvroeg sturen ze een monteur langs om het probleem op te lossen.
KPN vertelde mij dat er iets mis was gegaan met de verhuizing en dat het ADSL signaal nog niet is geactiveerd op het nieuwe adres.
Als het goed is zal het morgen gaan werken.
De medewerker van KPN vertelde dat hun dochter (Telfort) daar niets aan kon doen.

Ik laat het weten als het morgenavond werkt.

Liberty
Monteur van KPN is 's morgens vroeg bij ons thuis geweest, even de lijn gecheckt en die was in orde maar alleen het DSL signaal ontbrak en daarvoor moest hij even naar de wijk centrale.
10 minuten later probleem opgelost en we kunnen nu ook internetten op het nieuwe adres.
Weliswaar niet de snelheid welke we gehoopt hadden maar belangrijker is dat internet werkt.

492872707

topic kan gesloten worden.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Na verhuizing geen internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen TV signaal Algemeen 1 15 oktober 2016, 19:56
Playstation 3 maakt geen verbinding WiFi 2 03 maart 2016, 18:54
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
Storing internet Papendrecht Storing 2 24 oktober 2015, 17:52
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:35:58
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv