obey-robots.txt
08 December 2016, 08:53
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Help voor telefonie

jer
Hello,Heb internet-telefonie van Telfort.Kan inkomende calls krijgen maar geen uitgaande.Weet iemand de oplossing? B.v.d Jer

hondengek
Had met hetzelfde fenomeen te kampen.
Na de (zeer gevanceerde) Lidl-telefoon voor een simpel KPN-exemplaar verruild te hebben, behoorde het echter tot het verleden.
Schijnt in mijn geval met bepaalde pulsjes voor een buitenlijn te maken hebben...
Misschien ook eens uitproberen...?

jer
Hi crazy doglover bedanktvoor je suggestie maar ik heb een gewone profoon en doet het op kpn prima.zo het zal wel aan de modem instelling liggen .Jer

hondengek
En als ik je nu vertel dat mijn gewraakte Lidl-telefoon voorheen ook onberispelijk functioneerde met de Speedtouch van de KPN en dus niet met de Zyxel.......?!?

Richard
Je kunt er over discussieren, maar ik ben het wel met hondengek eens. Proberen kost niks, als je gewoon even een ander toestel probeert, weet je gelijk zeker of het een toestel- of vermoedelijk eerder een modemprobleem is.

Shadow
Modem even uit en weer aanzetten???
Niet resetten dus.

Puma
Dit kan aan je telefoon liggen. Als deze op puls staat, dan werkt het niet! Zoals de anderen al hebben aangegeven.

Vaak kun je in het toestel zelf even veranderen van puls naar toon.

hondengek
Ter voorkoming van Babylonische spraakverwarringen wil ik hier nog even kwijt dat mijn (Lidl) telefoon uiteraard stond ingesteld op toon maar desondanks met de Zyxel in cnflict raakte.........
Het is absoluut niet mijn bedoeling wie dan ook te beledigen maar m.i. staat Profoon nou ook niet bepaald bekend om haar kwaliteit

Kosinska
Ik kon eerst ook alleen maar gebeld worden, maar zelf niet bellen. Even een ander toestel geleend, jawel Profoon en alles werkte. Heb nu zelf een Profoon telefoon gekocht en geen klachten over dit merk.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Help voor telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
alternatieven voor fritzbox Telfort met eigen modem/router 2 03 maart 2016, 18:50
instellingen voor cheapconnect Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 1 23 augustus 2015, 17:14
Exclusief verlengaanbod is 50% duurder dan voor nieuwe klant? Algemeen 1 25 juli 2013, 14:33
NAS onzichtbaar voor Experia Box Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 25 juni 2013, 23:50
Unlock code voor sony ercsson J120i Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 1 13 mei 2013, 22:07
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly01:30:59
| hilka8508:42:25
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv