obey-robots.txt
04 December 2016, 17:16
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je ervaringen kwijt over je eigen telefoonnetwerk. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale, asterix, etc
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Geen vaste tel. meer.

henkru
Sinds 29 april heb ik geen Telfort vast bellen meer maar toch wordt er nog steeds geld afgeschreven.
Ik heb nu al 2 maanden vooruit betaald (onterecht)
Dus als de helpdesk dit leest graag correctie.Smile

Telfort webcareteam
De teveel berekende kosten worden automatisch op uw rekening teruggestort.

[update]
Ik heb nog even uw account nagelopen en zie dat u uw nummer heeft laten porteren per 29/04/2009. Alleen heeft u Vast Bellen niet opgezegd bij ons. Wij hebben het voor u opgezegd per 01/06/2009.

Joris
Gewijzigd door Telfort webcareteam op 11 mei 2009, 13:44
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

henkru
Dat is vreemd want volgens BudgetPhone hoefde dat niet dat werd geregeld omdat het om een portering gaat.
Porteren is tevens opzeggen.
Dus wie heeft er gelijk.

Telfort webcareteam
Wanneer u het nummer porteert zegt u het nummer bij ons op, niet de overeenkomst.
Voor de zekerheid heb ik bij de overstapdesk nagevraagd of zij opzeggingen van BudgetPhone binnen kregen of verwerkten, op beide vragen was het antwoord nee.

Met mobiele providers werkt het wel zo dat wanneer er een nummer geporteerd wordt het abonnement wordt opgezegd, met Voip nummers werkt dit niet zo.

Joris
Gewijzigd door Telfort webcareteam op 11 mei 2009, 15:50
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Richard
Goed dat dit even duidelijk gezegd wordt, want het was niet bekend dat dit zo afwijkend was met voip nummers.

Verder vindt ik het ook vreemd dat er geen opzeggingen van Budgetphone binnen komen, want Budgetphone beweerd namelijk dat zij zowel de portering alsook de opzegging regelen.

Dan ga ik toch nog eens bij Budgetphone navragen wat ze precies doen.

Kan voor mij ook de opzegging geregeld worden? Want voor mij was de portering per 6 mei geregeld.

En als per 1 juni opgezegd wordt moet er dan toch nog tot 1 juli betaald worden?

Greetings, Richard.

Telfort webcareteam
Stuur uw gegevens door en zal kijken wat ik voor u kan doen.

[update]
Ik heb het voor u op laten zeggen, vanuit coulance met terugwerkende kracht vanaf de porteringsdatum. U zult de abonnementskosten deels gecrediteerd krijgen en deels op de volgende factuur. Die van mei halen we denk ik niet meer.

Kun u mij misschien laten weten wat BP te melden heeft over de opzeggingen als u contact met hen zoekt?
Gewijzigd door Telfort webcareteam op 15 mei 2009, 14:14

henkru
Kan ik dan ook uit coulance per porteringsdatum gecrediteerd worden.
Ik had dus hetzelfde probleem ik hoef ook niets te doen zeiden ze bij budgetphone.

EdP
Hier hetzelfde. Op 30-3-2009 om 17:45 heb ik telefonisch het telefonie-deel opgezegd (niet het internet-deel). Sinds 29 april is mijn nummer weg bij Telfort en toch wordt er al 2 maanden (op naar de 3) onterecht €9,95 geďncasseerd voor Vast Bellen en dat terwijl sinds 29 april de sip niet eens meer geregistreerd kon worden bij telefoniedienst.nl. Raar hoor, bij de aanvraag was alles zo netjes geregeld, bij het opzeggen vallen er wat steekjes.

Zou het webcare team hier ook even naar willen kijken?
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Richard
Inmiddels heb ik hierover met Budgetphone contact gehad. Zij vonden dit ook een vreemde manier van handelen, maar hebben het inmiddels wel op hun website geschreven en wordt ook in de nieuwe emails vermeld.

Verder mag het Webcareteam aan hun baas doorgeven dat ze juridisch onjuist handelen. Ze stoppen namelijk de sip registratie, een telefoon abonnement is op dat moment niet mogelijk.
Als het contract/overeenkomst blijft doorlopen, blijf je dus betalen voor een dienst je niet niet kunt afnemen c.q. die niet geleverd wordt. Nu wil ik niet met zware woorden gaan gooien, maar ga er maar van uit dat dit juridisch dus absoluut niet correct is. Dan zou op zijn minst de betaling opgeschort moeten worden als je de overeenkomst al in stand wilt houden.

Dus als Telfort binnenkort door dit soort zaken niet weer slecht in het nieuws wenst te komen, zou ik toch snel enige aanpassingen in de procedure maken.
Gewijzigd door Richard op 17 mei 2009, 04:15
Greetings, Richard.

EdP
Opschorten is ook niet juist. Indien er conform de voorschriften opgezegd is, moet er ook een bevestiging conform de voorschriften komen, maar helaas heeft Telfort administratief de zaakjes niet helemaal op orde.

In het geval dat er geporteerd is zónder expliciete opzegging bij de provider, dient de provider de klant hiervan minstens op de hoogte te stellen indien de provider een expliciete opzegging verlangt.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen vaste tel. meer.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
Geen TV signaal Algemeen 1 15 oktober 2016, 19:56
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Playstation 3 maakt geen verbinding WiFi 2 03 maart 2016, 18:54
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly07:35:08
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv