obey-robots.txt
09 December 2016, 16:25
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Diverse sites traag

mesa57
De laatste dagen zijn diverse internet sites bij mij nogal traag.
Dat merk je in eerste instantie niet, behalve als je een wat zwaardere verbinding start.
Bijvoorbeeld een trailer downloaden bij www.apple.com/trailers of een gemiste tv uitzending bekijken.
De usenet payserver die ik gebruik heeft echter wel een normale download speed (2.04 mb/sec).
Ook speedtest.bbnet.nl geeft een normale snelheid (2.05 mb/sec).
Het modem traint in op 20000 kb. Dus dat klopt wel.
Ik heb dus het idee dat er ergens congestie is in het Telfort netwerk.
Iemand soortgelijke ervaring ?

AJW
Precies hetzelfde hier. Ik kan wel internet sites bekijken maar wanneer ik via rtl , sbs6 gemist en uitzendinggemist een aflevering wil terug kijken lukt dat bijna niet doordat het steeds onderbroken wordt na een paar seconden. Het rare is dat me modem en de speedtest een normale snelheid laten zien.

Hopelijk is dit probleem snel verholpen Smile

Telfort webcareteam
We hebben op dit moment een storing die dit probleem veroorzaakt.

[update]
En weer opgelost.
Gewijzigd door Telfort webcareteam op 08 mei 2009, 12:04
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

HK
Telfort webcareteam schreef:
We hebben op dit moment een storing die dit probleem veroorzaakt.

[update]
En weer opgelost.

Nou dat is opgelost, daar is hier niet veel van te merken want ik probeer de hele morgen al een paar bankzaken te regelen, maar of het net is lui of de bank (ABN) heeft een probleem maar inloggen duurt minimal 3 tot 4 minuten daarna loopt de hele boel vast en doet niets meer. En dit is iets wat deze week voor de eerste keer gebeurd daarvoor nooit geen last gehad. Ik zit in het 2907 KE gebied trouwens.

Enig idee webcareteam?

Telfort webcareteam
Ik heb zelf even gekeken en ik kan er zonder problemen inloggen op de site van ABNAMRO . Uit uw verhaal begrijp ik dat u alleen problemen heeft met de ABNAMRO site en niet met andere sites.

Wat u kunt proberen is tijdelijk een andere browser proberen om te kijken of het probleem daar ook mee aanwezig is.
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Richard
Je zou bijv. Firefox Portable eens kunnen installeren, die is vrij klein en uiterst geschikt om dit soort dingen mee te testen.
Greetings, Richard.

HK
Richard schreef:
Je zou bijv. Firefox Portable eens kunnen installeren, die is vrij klein en uiterst geschikt om dit soort dingen mee te testen.

Ik werk alleen met Firefox maar heb nog nooit last gehad met inloggen en surfen, maar de laatste paar dagen zijn sommige sites niet vooruit te branden. Regelmatig laat ik speedtest.nl erop los en die geeft met de regelmaat van een klok dezelfde download snelheid aan, zo rond de 828 MBsec dus wie het weet mag het zeggen.

TCP_IP
Heb je het ook met een andere browser al geprobeerd.

Als ik dit zo lees zou ik in ieder geval OpenDNS eens proberen, dit heeft voor mij ook heel wat problemen opgelost.

HOWTO OpenDNS instellen
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

HK
TCP_IP schreef:
Heb je het ook met een andere browser al geprobeerd.

Als ik dit zo lees zou ik in ieder geval OpenDNS eens proberen, dit heeft voor mij ook heel wat problemen opgelost.

HOWTO OpenDNS instellen

Het heeft ietsje geholpen eerst op mijn gemakje naar de keuken om iets te drinken te pakken en nu moet ik ietsje sneller lopen, maar toch bedankt

SimOnly
Sinds ik IE 8.0 heb crashed FF 3.10 regelmatig. Voordat FF crashed gaat het supertraag.

Heb je IE 8.0?
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Diverse sites traag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
Nieuwere versies firefox erg traag Snelheid 8 19 september 2011, 16:20
sommige websites komen heel traag binnen Algemeen 16 04 mei 2011, 11:18
al weken traag internet Eigen netwerk achter het Telfort modem 4 26 maart 2011, 20:28
traag laden webpagina's en wegvallen verbinding Snelheid 15 17 september 2010, 17:51
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:44:44
| Lutz10:03:07
| jonagold 1 dag
| hilka85 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv