obey-robots.txt
03 December 2016, 01:19
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Telfort Webcareteam

annaglief
Zo nu en dan zie ik het Telfort Webcareteam reageren op topics

Wie of wat is het Telfort WebcareTeam?
In welke relatie staan zij (aangezien er over een team wordt gesproken) tot Telfort?

Betekent dit dat we de (bloed-onder-de-nagels-vandaan-trekkende, tergend langzame, ondeskundige, niet-communicerende en veeeel te dure) Telfort Helpdesk niet meer nodig hebben?

We (twee huizen bijna naast elkaar) zitten nu al een maand te wachten op een oplossing.

Helaas zaten wij niet bij de RadaR-'klagers'. We waren nét te laat.
Ik heb sterk de indruk dat alle aandacht alleen op die klachten gericht is/was. En dat de andere problemen van ondergeschikt belang zijn

groet,
AnnA

the unknown
(bloed-onder-de-nagels-vandaan-trekkende, tergend langzame, ondeskundige, niet-communicerende en veeeel te dure)---> Helpdesk

sow dat is nog eens heel hard uitgedrukt ... Volgens mijn heb jij heeel veel bloed verloren Smile gaat alles verder nog goed?

en dan wil je nog geholpen worden door een Telfort Webcareteam . Gratis ? en dat de helpdesk onnodig is ?

Beste Annaglief,

Jammer dat je niet tussen de tros radar klachten zat. Maar ik denk niet dat telfort je tros radar klanten anders behandeld dan jou.

Daarnaast wij ( forum gebruikers ) weten niet om wat voor probleem het gaat... Hoop dat de webcareteam contact met je zal opnemen en even overal naar wilt kijken.

Ben ervan overtuigd dat ze dat graag willen...

TCP_IP
Als je op de naam van een gebruiker klikt kun je zien waar een gebruiker gepost heeft.
Zo te zien in deze topics:

Sinds 1 april instabiele verbinding

Nogmaals hulp gevraagd voor onderstaande'>[url=http://telfort.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1006]Nogmaals hulp gevraagd voor onderstaande

Zo te zien is op beide topics niet specifiek gereageerd. Dit topic is dus duidelijk een noodkreet richting Telfort Webcare team dat Annaglief op korte termijn echt geholpen moet worden.

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

annaglief
Het is misschien allemaal wat hard uitgedrukt.

'Vroeger' zou ik ook gedacht hebben: "ach, het zal allemaal wel meevallen.".
Totdat je er zelf een keer meer te maken krijgt. Neem van mij aan, dat ik persoon ben die moeilijk kwaad te krijgen is, maar het is ze gelukt.

ik zal proberen mijn stelling te onderbouwen:
Het probleem:
we (bijna buren) hebben dus al meer als een maand hetzelfde probleem:
- de Zyxel modems doen het al helemaal niet. Blijven continu intrainen, dus geen internetverkeer mogelijk.
- de Siemens SX762 (die ik gelukkig had staan) doen het wel, Maar heel instabiel. Dus telefonie is vrijwel niet mogelijk. Wordt steeds onderbroken

bloed-onder-de-nagels-vandaan-trekkende
- we hebben al 10-20 keer het advies gekregen om de kabel tussen isra en modem te verkorten tot 1,5 meter.
ondanks dat het op beide locatie al 7 - 10 jaar gewerkt heeft. Dus zéér tegen mijn zin in op beide locaties het modem verplaatst. Zonder effect natuurlijk. En nog steeds krijg ik reacties over de lengte van de kabel ("grrrr")

- Men weigert ("dat mogen we niet") om zelf contact op te nemen. Omdat Telfort-telefonie zeer regelmatig wordt onderbroken is het niet mogelijk om met de vaste lijn bellen, daarom moet het mobiel (zie verderop "veeeel te dure")

- je krijgt iedere keer weer iemand anders aan de lijn. Die moet je steeds weer alles uitleggen, en je krijg steeds weer dezelfde onnozele suggesties.

tergend langzame
- als je er na een maand achter komt dat het probleem waarschijnlijk niet bij de klant thuis ligt. Dat kan je toch niet bijster snel noemen.

- en omdat ze niet in staat zijn om logisch te denken duurt het hele proces nog een factor x langer (relatie met ondeskundig = volgend punt)

ondeskundige
- (minimaal) twee huizen in een straat hebben vanaf hetzelfde moment hetzelfde probleem.
Dan zou er toch een belletje moeten gaan rinkelen dat dat niets met de lengte van de kabel tussen isra en het modem te maken heeft. Terwijl het op beide locaties jarenlang gewerkt heeft

niet-communicerende
- al twee keer (op beide locaties) op verzoek van Telfort de Zyxel modem terug moeten plaatsen. Vanwege langdurige tests door Telfort of de netwerkbeheerder.
Ik heb verzocht om terugkoppeling van de resultaten: niets.
Na vele uren, als de Helpdesk allang dicht was, op eigen initiatief de Siemens modems er maar weer tussen gezet. Want met de Zyxel modems is er totaal geen internet mogelijk.

- Op een gegeven moment wordt er een plots nieuw modem geleverd op één locatie. Zonder uitleg of wat dan ook. Die er maar tussen gezet, en zoals te verwachten: de Zyxel blijft maar intrainen, en verbreekt na 1-5 seconden de verbinding weer.

- je wordt niet op de hoogte gehouden van (eventuele?) voortgang. En als je informeert naar de status krijg je horen dat je geduld moet hebben: "men (wie??) is er mee bezig (hoe lang nog?)"

veeeel te dure
- omdat Telfort telefonie steeds wegvalt, móet je wel mobiel bellen (60 cent/minuut)

- lange wachttijden (en je hebt geen idee hoeveel wachtenden er voor je zijn. Dus na een kwartier wachten wil je eigelijk de lijn niet verbreken om de nu toch eindelijk wel een keer aan de beurt zal zijn)

- en geen resultaat (dus weggegooid geld)

- en waarom moet IK betalen, omdat Telfort een dienst niet levert. Ik begrijp best dat, als ik een VRAAG zou hebben, dat ik daar voor moet betalen.

Ik begrijp ook wel, dat een helpdesk ook lastig gevallen wordt met klachten die te wijten zijn aan onkunde van klanten.
Maar ze moeten in staat zijn om onderscheid te maken in de klachten.
Ik heb zelf best veel IT-kennis, en heb erg veel voorwerk voor de Helpdesk gedaan. Daaruit zouden ze moeten kunnen afleiden dat ze niet met een digibeet te maken hebben

Vooral het door Telfort terugbellen naar klanten met serieuze problemen zou heel veel ergernis kunnen wegnemen:
- en kost Telfort niets
- de helpdeksmedewerker kan zich 'inlezen' in het probleem. En weet dus wát het probleem is en wat er allemaal al getest is
- één op één contact
- zal de klant het idee geven dat ie serieus genomen wordt (en dat ontbreekt nu)

En ik kan het weten, want ze hebben me nu twee keer teruggebeld, en je hebt gelijk weer een goed gevoel.
Het is alleen jammer dat het daarna weer stil blijft

En het is voor Telfort misschien ook een idee om een tijdelijk (klacht-gerelateerd) email adres te maken voor serieuzere problemen. De enige manier om nu via 'mail' te communiceren is via het achterlijke web-formulier.
Ze zouden voor serieuzer klachten bv tijdelijk een <callnr>@telfort.nl kunnen openen. Zodat je bevindingen wat makkelijker kan communiceren met de Helpdesk. Als het probleem opgelost is kan het mailadres weer worden verwijderd.

Na een maand etteren met een slechte telefoonlijn weten nu gelukkig de meeste vrienden en kennissen wel dat we bij Telfort zitten. We krijgen veel steunbetuigingen.

groet,
AnnA

PS nog even over de RadaR uitzending:
de beste man van Telfort zat zo zelfvoldaan aan tafel, omdat ze wel 50% van de RadaR-klachten hadden opgelost.
Daaruit leid ik wel degelijk af dat ze alle mankracht op de RadaR-klachten hebben gericht.
Dus binnenkort zijn wij misschien wel aan de beurt.
Gewijzigd door annaglief op 06 mei 2009, 08:54

Telfort webcareteam
Ik ben van het webcare team van Telfort, onze relatie met Telfort is dat we werkzaam zijn voor Telfort. Aangezien er online ook zaken spelen willen we daar ook ons gezicht laten zien. Daar waar nodig is willen we forumleden van advies voorzien en problemen oplossen daar waar mogelijk is.

Wat ik uit uw verhaal begrijp is dat uw ervaring met ons niet een echt geweldige is. Dit vind ik niet fijn, maar zal toch proberen een oplossing te vinden voor de zaken die u noemt.

Zou u mij uw postcode en huisnummer kunnen PB'en zodat ik kan kijken wat er allemaal speelt.
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

annaglief
Alvast bedankt voor de reactie.

PB is onderweg.

Maar ZIJN jullie Telfort? Of werken jullie samen met Telfort?

Hebben jullie dezelfde mogelijkheden als Telfort om bv verbindingen te monitoren of bepaalde afdelingen aan te sturen?
Hebben jullie inzicht in de (gebrekkige) communicatie die er al met Telfort geweest is?
Hebben jullie inzicht in de status?

Heeft het enig nut om voorstellen ter verbetering, van bv de service, hier op dit forum, dus aan jullie, te doen?

groet,
AnnA

Telfort webcareteam
Graag gedaan

Wij zijn Telfort als u het zo ziet.

Ja
Ja
Ja

Als u voorstellen heeft voor ons kunt u die altijd aangeven, wellicht kunnen we deze gebruiken.

mvg,
Joris

Wat uw probleem betreft, op de 2 aansluitingen die u mij gegeven heeft staan 2 modems die beide hetzelfde mac-adres hebben waardoor u beide problemen heeft. U zit op dezelfde switch met hetzelfde mac-adres waardoor het gegarandeerd fout gaat, u krijgt namelijk beide hetzelfde ip-adres hierdoor. Kunt u op 1 van de aansluitingen een ander modem aansluiten?
Gewijzigd door Telfort webcareteam op 06 mei 2009, 13:05
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Gman
Mijn ervaringen met het webcareteam zijn positief.
Hoewel tegen de gebruikelijke regels in ben ik persoonlijk door telfort webcareteam benaderd en is zo goed en kwaad als mogelijk eea uitgesproken en een poging gedaan eea opgelost. Helaas zijn andere afdelingen blijvend incapabel/slecht geinformeerd... (wat blijkt uit het feit dat bij ELK CONTACT Telfort Klantenservice fouten maakt)

Mijn Conclusie:
Telfort Webcare werkt prima. Helaas is dit niet het geval met overige Telfort afdelingen.
Mij advies aan Telfort: stel een GOED team samen met dezelfde verantwoordelijkheden/vaardigheden als het webcareteam en alle problemen zullen (hopelijk) snel verdwenen zijn.
Lees meer hierover in Telfort bij Radar
waar blijft mijn telfort babe ?
Suggestie:
charlizetheron76sm
Grin

annaglief
webcareteam schreef:
Wat uw probleem betreft, op de 2 aansluitingen die u mij gegeven heeft staan 2 modems die beide hetzelfde mac-adres hebben waardoor u beide problemen heeft. U zit op dezelfde switch met hetzelfde mac-adres waardoor het gegarandeerd fout gaat, u krijgt namelijk beide hetzelfde ip-adres hierdoor. Kunt u op 1 van de aansluitingen een ander modem aansluiten?

ik heb van één van de modems het mac-adres aangepast. Dus op beide locaties staan de Siemens SX762 modems nog aangesloten.
En bij de "buren" ging het eerst bedroevend slecht (95% van de tijd was ADSL down), en daar gaat het nu in ieder geval een stuk beter.
Dus daarvoor dank.

Maar, mijns inziens, staat dit los van het oorspronkelijke probleem:
dat de Zyxels, op beide locaties, niet in staat zijn om een verbinding op te zetten.
en dat de adsl verbinding niet stabiel is.

Ik zal wat testen doen om te kijken of de stabiliteit nu ook beter is.
Maar .........tijdens het schrijven van deze posting, blijkt ADSL alweer een keer plat te zijn geweest.

groet,
AnnA

Slash
annaglief schreef:
Alvast bedankt voor de reactie.

PB is onderweg.

Maar ZIJN jullie Telfort? Of werken jullie samen met Telfort?

Hebben jullie dezelfde mogelijkheden als Telfort om bv verbindingen te monitoren of bepaalde afdelingen aan te sturen?
Hebben jullie inzicht in de (gebrekkige) communicatie die er al met Telfort geweest is?
Hebben jullie inzicht in de status?

Heeft het enig nut om voorstellen ter verbetering, van bv de service, hier op dit forum, dus aan jullie, te doen?

groet,
AnnA

Ik wilde even laten weten dat ik eind vorige week op zeer correcte wijze snel en vakkundig door het Telfort Webteam geholpen ben met mijn snelheidsprobleem. Er ging echt een wereld voor me open: snel reactie, meerdere malen heeft men mij telefonisch geinformeerd over de status (teruggebeld dus), vakkundig diagnose gesteld en....... probleem opgelost!

Ik heb tranen in mijn ogen van blijdschap. Het kan nog... een provider die zijn klanten goed helpt. Hulde voor het Telfort Webteam!

Grtz, jeroen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telfort Webcareteam', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Printer werkt niet meer met Telfort als provider! WiFi 6 01 augustus 2016, 16:19
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly02:09:44
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv