obey-robots.txt
09 December 2016, 16:25
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

Buurman 18 mbit en ik 15 mbit.

henkru
Waarom heeft mijn buurman naast mij 18 Mbit snelheid en ik maar 15 Mbit.
1 huis verschil.

Telfort webcareteam
Hier kunnen meerdere oorzaken voor zijn, in de centrale ligt er meer bekabeling tussen uw huis tov. het huis van de buurman, omdat het IS/RA punt bij de buren beter is, omdat de buren betere kabels gebruiken?

Ik woon in een rijtjeshuis maar het verschil tov. een buurvrouw die 20 meter verder woont is 300 meter in lijnlengte. Het is gewoon heel moeilijk om de ene lijn met de andere lijn te vergelijken.

Misschien kunt u beter de vraag stellen aan u zelf, wat heeft de buurman anders gedaan dan ik waardoor die een hogere snelheid haalt.
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

henkru
De aansluiting bij de buurman is exact het zelfde als bij mij kort op de isra en gesoldeerd.
Postcode 1132CD 4 en 6.
Lijkt mij dat dit dan hetzelfde moet zijn.

Telfort webcareteam
U heeft een ander modem dan uw buurman, deze al eens uitgewisseld? Of staat uw modem de bridge-mode?

Tevens zit u verder van de centrale dan uw buurman, de lijnen zijn niet identiek. Uw buurman heeft 17Mbit en geen 18Mbit. Het maximale wat uw verbinding in theorie zou kunnen halen is 16Mbit, uw buurman 18Mbit.
Gewijzigd door Telfort webcareteam op 05 mei 2009, 11:45
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

henkru
Mijn Modem staat in Bridge mode maar dat zou niet moeten uitmaken.
Bovendien wonen we vlak naast elkaar dus we zitten op dezelfde centrale en afstand.
Ik had eerder het idee dat mijn lijn wat geknepen is.

Telfort webcareteam
Het zou inderdaad niet uit mogen maken dat die in bridge staat.
Helaas kan ik het antwoord niet beter maken dan ik net gedaan heb en u ook geen hoop geven dat u uw lijn kan opkrikken naar het niveau van uw buurman.
Ik kan u verzekeren dat we geen lijnen knijpen, ook uw lijn niet. We cappen soms wel lijnen om de stabiliteit te verbeteren.

the unknown
Wat kunnen sommige mensen zeuren zeg... bah.. waarom dit en waarom dat.. ik betaal voor 20 maar krijg 15 dit dat maar mijn buurman haalt 18 enz.

Mijn buurman haalt 100mbit... dat wil niet zeggen dat ik het ook moet halen.

WAS HET MAAR ZO Smile

Richard
Ik noem dat geen zeuren maar een heel logische vraag.
Als mijn buren meer waar krijgen voor hetzelfde geld (ongeacht wat het is), dan is het meer dan logisch dat men ook informeert waarom dat zo is.

Nu is het in dit geval, aangezien het elektronica is en van veel factoren afhankeiljk wat je krijgt, een vraag die niet meteen te beantwoorden is.

Maar de uitleg van het Webcareteam is wat dat betreft prima, behalve dat ik zelf ook het theoretische 16mbit en 18mbit verhaal niet kan plaatsen bij buren.

Ik vraag me af waarom mensen altijd moeten zeuren dat iets zeuren is, terwijl iemand gewoon graag het naadje van de kous wenst te weten?
Waarom moet daar altijd iets achter gezocht worden?

Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Buurman 18 mbit en ik 15 mbit.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Naar 2 jaar 18Mbit naar nu 9 Mbit Snelheid 29 07 augustus 2009, 19:37
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:45:10
| Lutz10:03:33
| jonagold 1 dag
| hilka85 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv