obey-robots.txt
09 December 2016, 16:24
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je ervaringen kwijt over je eigen telefoonnetwerk. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale, asterix, etc
 Onderwerp afdrukken

Budgetphone ligt er uit

bcool
Budgetphone ligt er hier uit bij mij en ik kan niet verbinding maken verder. Zijn er nog meer mensen die op dit moment dit probleem hebben? Ik heb Budgetphone al geprobeerd te bellen maar die zijn vandaag gesloten.

koos
Oke ik dacht al ik heb ook geen telefoon. Zit sinds woensdag ook op Budgetphone. Heb dus nu ook geen telefoon meer.Hoop dat ze het snel oplossen. p.s Ze geven nu ook aan op hun eigen forum dat ze storing hebben en dat ze het zo spoedig mogelijk oplossen.
Gewijzigd door koos op 02 mei 2009, 11:57

Liberty
Hier werkt budget phone nummer ook niet, gebruik budget phone alleen voor inkomende gesprekken.
Sinds 29 april 2008 Telfort internet. Tevens voip telefonie via smsdiscount en verder heb ik nog KPN budget en voip nr. van budgetphone voor binnenkomende gesprekken. Dus 2 telefoonnummers voor buitenaf. Valt internet uit ben ik nog bereikbaar via de vaste lijn van KPN.
update: vanwege een verhuizing vanaf 29 mei 2009 geen KPN meer bel met VOIP via SMS discount. Inkomende gesprekken via een voip nr. van Budgetphone.

Liberty
Liberty schreef:
Hier werkt budget phone nummer ook niet, gebruik budget phone alleen voor inkomende gesprekken.

Ik kan dus wel met voip naar buiten bellen omdat dit via sms discount loopt.
Gewijzigd door Liberty op 02 mei 2009, 14:53
Sinds 29 april 2008 Telfort internet. Tevens voip telefonie via smsdiscount en verder heb ik nog KPN budget en voip nr. van budgetphone voor binnenkomende gesprekken. Dus 2 telefoonnummers voor buitenaf. Valt internet uit ben ik nog bereikbaar via de vaste lijn van KPN.
update: vanwege een verhuizing vanaf 29 mei 2009 geen KPN meer bel met VOIP via SMS discount. Inkomende gesprekken via een voip nr. van Budgetphone.

koos
Budgetphone werkt weer bij mij. Ze hebben het opgelost om 17.32 uur. Smile

bcool
Hier is het inmiddewls ook opgelost. Net weer verbinding gekregen met de server.
Gewijzigd door bcool op 02 mei 2009, 19:20

Richard
Hier lag het er ook uit.
Slechte zaak. Je mag toch verwachten bij zo'n bedrijf dat ze een backup server hebben.

In mijn optiek is het toch wel een beetje al te lang om de mensen maar liefst 7,5 uur zonder telefonie te zetten.
En een melding als "opgelost, problemen met de server" zijn dan in zo'n geval veel te summier.
Gewijzigd door Richard op 03 mei 2009, 03:03
Greetings, Richard.

bcool
Richard schreef:
In mijn optiek is het toch wel een beetje al te lang om de mensen maar liefst 7,5 uur zonder telefonie te zetten.

Bij Telfort Telefonie "lagen" velen er wel maanden uit Pfft Ik ben allang blij dat ik weer kan bellen! Ik heb anders nooit meer klachten over Budgetphone. Het werkt nu perfect hier en dan vergeef ik ze maar dit hikje.
Gewijzigd door bcool op 03 mei 2009, 12:31

the unknown
Problemen zal je altijd en overal hebben. Dat er andere maaanden er uit lagen, weet niet . zolang heeft telfort nooit een storing gehad.
Denk niet dat het alleen aan telfort gelegen heeft. maar goed Ben blij dat budget phone alles werkend heeft. Niet dat ik het zelf heb maar kunnen andere weer lekker bellen.

Gelukkig gebruik ik al jaren alles mobiel en heb ik nooit problemen Smile

Richard
Dat anderen er maanden uit liggen is verder geen argument, dat is een probleem van anderen.
Komt ook maar sporadisch voor, net zoals er mensen last van kunnen hebben dat de aanmelding voor de internet aansluiting ergens mis loopt en ze zo maanden zonder internet zitten.

Het gaat hier gewoon om een storing en je verwacht van een zichzelf respecterend bedrijf, bij zoiets belangrijks als telefonie, dat men op zijn minst een backup server meteen online kan gooien.

Maar oke het is volgens mij pas de eerste keer zo lang en ze zullen er vast van geleerd hebben. Het is als ik het goed heb, ook een vrij jong bedrijf.
En de support via email is uitstekend, dus ik ga er van uit dat het de eerste en laatste keer geweest is.
En dat men dus voor een volgende keer backup maatregelen voorhanden heeft voor als het langere tijd gaat duren.

Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Budgetphone ligt er uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
nummerweergave werkt niet via budgetphone Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 4 12 februari 2011, 15:45
Ligt internet eruit? Storing 8 04 oktober 2010, 22:02
Echo bij combi Budgetphone/Betamx Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 25 09 maart 2010, 21:52
Telfort internet ligt eruit Storing 126 07 december 2009, 11:58
Overstap Budgetphone, lijnhuur KPN Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 14 29 augustus 2009, 09:12
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:44:11
| Lutz10:02:34
| jonagold 1 dag
| hilka85 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv