obey-robots.txt
02 December 2016, 23:13
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Forum bekijken
Klacht over Telfort? Post hier je Telfort klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp
  Onderwerp Auteur X bekeken antwoorden Laatste bericht
Gesloten onderwerp

ik raad aan om telfort er uit te doen « Ga naar bericht

Hier gaat een slot op. Wij leveren technische ondersteuning, en geen algehele levensbeschouwing. Voor het laatste kan je naar de kerk gaan.

jengen 1018 3 19 apr 2016
door Lutz
Geen nieuwe berichten

internet buitenland bundel « Ga naar bericht

zonet, vandaag 09-08-2015 internetbundel besteld. Geen SMS. Kijk op mijn MIJN TELFORT account. Vervaldatum van de bundel is 11-08-2015. BOOS!!!

gina 898 0 09 aug 2015
door gina
Geen nieuwe berichten

klantonvriendelijkheid « Ga naar bericht

Sinds verleden week vrijdag glasvezel aangesloten. Het regelen ervan ging snel. Maar de verzoeken aan Telfort om inzage te krijgen in de laatste rekening van ADSL stuiten op administratieve problem...

frablos 471 0 30 jul 2015
door frablos
Geen nieuwe berichten

Klant onvriendelijke beleid « Ga naar bericht

andre@home schreef: Die paar tientjes laat ik automatisch afschrijven.... je moet toch betalen... te laat betalen levert alleen dus maar problemen op. Blijkbaar zit het bij u in het systeem... ...

ludwina 2049 2 08 jul 2015
door Fs
Geen nieuwe berichten

maanden geblokkeerd, toch hoge rekening erbij gekregen « Ga naar bericht

Half juli is door Telfort zonder berichtgeving vooraf mijn telefoon afgesloten wegens te hoog belverbruik. (ik heb een eigen bedrijf) Ik heb meteen opgebeld en men vertelde mij dat er niet gezien k...

angelic 799 0 07 okt 2014
door angelic
Geen nieuwe berichten

Hoe lang moeten we nog wachten? « Ga naar bericht

Franzki schreef: Blijkbaar heb je al helemaal uitgezocht hoe het zit.... Dan zou ik het probleem niet op een gebruikersforum zetten (waar Telfort niet meeleest) maar gewoon met Telfort in ges...

mikhail 2558 4 09 apr 2014
door mikhail
Geen nieuwe berichten

Problemen met alles in 1. Service? Not! « Ga naar bericht

Ja hoor, daar gaan we weer. Drama met ons nieuwe abonnement bij Telfort, hierna te noemen Helfort. Ik begin gewoon aan mezelf te twijfelen; ben ik dan echt zo'n zeikerd? Of ben ik niet meer ...

Eva_T 981 0 04 okt 2013
door Eva_T
Geen nieuwe berichten

factuur verbruik data « Ga naar bericht

Telefonisch contact kan ik niet voor je regelen, ik ben ook maar een gewone klant. Telfort Webcare kan zo'n contact evt. wel regelen als ze deze vraag opmerken.

linden 1053 3 13 dec 2012
door EdP
Geen nieuwe berichten

geen tv op iPad « Ga naar bericht

Ik dacht binnen 7 dagen antwoord te krijgen van Telfort. Je raadt het al: nog niks gehoord. Ook in de Telfortwinkel de klacht gedeponeerd. Dat wordt volgens mij ook voor kennisgeving aangenomen ...

keetje 1399 1 08 dec 2012
door keetje
Geen nieuwe berichten

HELP!! FOUT TELFORT, opzegging niet door mij gedaan, moeilijk te annuleren HELP!! « Ga naar bericht

Hoi, Ik heb via het eigen telfort forum het volgende antwoord gekregen: "Hoe raar dit ook klinkt, dit is zo bij alle providers. Dit zijn afspraken die onderling gemaakt zijn door providers, w...

MakeMyDay 2380 2 05 dec 2012
door MakeMyDay
Geen nieuwe berichten

HBO-pakket niet meer zien van opgenomen films « Ga naar bericht

Ditzelfde grapje haalt KPN en XS4all ook uit. Wat erger is je kunt de opgenomen films niet meer wissen. Oftewel je opslagcapaciteit is opeens een stuk kleiner.

FraTab2009 1372 1 26 nov 2012
door SimOnly
Geen nieuwe berichten

Verhuizing doorgeven 4-6 weken nodig? « Ga naar bericht

Ik heb mn huis verkocht en moest hierdoor op hele korte termijn een nieuw huis vinden. Dit is gelukt gelukkig, sinds gisteren weet ik mijn nieuwe adres. Nu ben ik vandaag bezig om mijn verhuizing d...

Kaatje 1553 0 01 aug 2012
door Kaatje
Geen nieuwe berichten

Internetkosten buitenland niet inzichtelijk « Ga naar bericht

Ik heb bij Telfort geďnformeerd over hoe het kan dat ik berekend ben voor buitenlands internet gebruik, terwijl ik mijn telefoon bijna continu uit had staan. Emails zijn niet in het op de telefoon...

van den Berg 1246 0 26 jul 2012
door van den Berg
Geen nieuwe berichten

mobiel internet zonder abbonnement « Ga naar bericht

Hallo, Mijn zoon van 12 jaar koopt bij de Aldi een nieuwe telefoon, hij heeft een abbonnement zonder internet en maakt uitsluitend via de wifi thuis gebruik van. Bij de Aldi zijn ze niet in sta...

webjah 1534 0 03 jul 2012
door webjah
Geen nieuwe berichten

Webformulier opzeggen internet onvindbaar « Ga naar bericht

Het is inderdaad verre van eenvoudig om het formulier in te vullen. Als je alle stappen en schermen door bent gekomen staat er rechts onderaan de mogelijkheid om je vraag per e-mail te versturen. ...

choco 2469 2 04 mei 2012
door PJWLignon
Geen nieuwe berichten

Modem defect, zelf nieuwe betalen of duurder abonnement « Ga naar bericht

Gisteren nogmaals naar klanten service gemaild. Vandaag belde een jonge dame, met het nieuws dat ze het gisteren fout hadden. Er schijnt een optie te zijn waarmee ik mijn huidige abonnement hou (...

gtb 3372 8 25 okt 2011
door gtb
Geen nieuwe berichten

kosten opzegtermijn « Ga naar bericht

Dat ligt er aan wie het contract opzegt. Normaliter moet de klant het contract bij de oude provider opzeggen en meteen ook aangeven dat er sprake is van een verhuizing/migratie zodat er geen lijnca...

puls 1279 1 23 mei 2011
door Richard
Gesloten onderwerp

Wederom werkt het weer niet « Ga naar bericht

Meerdere topics openen voor hetzelfde probleem is niet nodig... Deze gaat op slot.

magmeijer 1078 1 13 mei 2011
door Franzki
Geen nieuwe berichten

Foutje ,bedankt.. « Ga naar bericht

Beste Webcareteam Door een stomiteit van telfort is een nieuwe abbo per ongeluk geblokkerd (en ik had al visite kaartjes besteld met dat nummer) Heb nu een ander nummer gehad maar vind alles ee...

artronic 951 0 06 apr 2011
door artronic
Geen nieuwe berichten

Geen reacties van Telfort na opzegging. « Ga naar bericht

@stephanbass, Het laatste punt is weer mogelijk. Zodra alles weer volledig werkt, kunt u uw e-mailadres valideren. Mocht u dan nog een extra bevestiging willen per e-mail, dan kunt u een privébe...

stephanbass 2190 4 18 mrt 2011
door Telfort webcareteam
 Nieuw onderwerp
Spring naar forum:

Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoek
Geen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.
Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly< 5 mins
| Lutz 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 januari 2016, 16:07
Kan ik hier mijn vraag stellen?

28 augustus 2015, 12:34
Iemand met eigen modem meer dan 15Mbps?? Telfort modem haalt 90Mbps!

01 januari 2015, 14:11
Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen! Kiss

31 december 2014, 23:17
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

3808
28 september 2013, 21:19
analoge tv